Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 28 (2019)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 28 (2019)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 28 (2019) /
  4. Spis treści

Tom 1 Nr 28 (2019)

Spis treści

« Powrót

Oryginalne artykuły badawcze

  • Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
    Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
    5-21
    PDF (English)
  • Satisfaction with Life in Old Age – the Role of Developmental Tasks Attainment and Resiliency
    Magdalena Zadworna-Cieślak, Nina Ogińska-Bulik
    23–35
    PDF (English)
  • Friendship Across the Border. An Overlooked Predictor of Heritage Language Skills and Cultural Knowledge in Teenagers of Polish Origin in Germany Przyjaźń przez granicę. Niedoceniony czynnik w kształtowaniu kompetencji językowej i wiedzy o Polsce u dzieci
    Hanna Pułaczewska
    37-56
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • The Influence of Listening to Curatorial Information on Emotions Caused by Artworks, and the Assessment of Contemporary Art by Students. Research in the Space of an Art Gallery
    Magdalena Szubielska, Anna Szary, Agata Sztorc
    57–75
    PDF (English)
  • Transformations of the Local School Network as a Consequence of Changes in the Educational System – the Example of the City of Poznan
    Marzena Walaszek
    77–94
    PDF (English)
  • On the Need to Strengthen Social Capital in Pro-Inclusive Education and Supporting People with Disabilities
    Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
    95–110
    PDF (English)
  • Individual Methodological Orientations – Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
    Sławomir Pasikowski
    111–147
    PDF (English)
  • Typologies of the Understanding of the Experience Notion in Pedagogy
    Leszek Waga
    149–160
    PDF (English)
  • In Search for Optimal Educational, Rehabilitative and Supportive Solutions for People with Disabilities in the Context of Postulates Put Forward in the International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF)
    Marzenna Zaorska
    161–176
    PDF (English)

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
    Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
    177–192
    PDF (English)
  • Communicative and Linguistic Method of a Narrative Text Analysis/ Komunikacyjno-lingwistyczna metoda analizy tekstu narracyjnego
    Agnieszka Krawczyk
    193–218
    PDF
  • Action Research as an Element of Integrative Research Model in Social Sciences/ Badania w działaniu jako element integracyjnego modelu badań w naukach społecznych
    Marzanna Farnicka
    219–233
    PDF

Zasady przygotowania artykułów do druku

  • Zasady przygotowania tekstów do druku
    Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych PBE
    PDF
  • Strona tytułowa
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa