Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 1 Nr 28 (2019)
Strona domowa
/
Tom 1 Nr 28 (2019)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 Nr 28 (2019)
/
Spis treści
Tom 1 Nr 28 (2019)
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
PDF (English)
Satisfaction with Life in Old Age – the Role of Developmental Tasks Attainment and Resiliency
Magdalena Zadworna-Cieślak, Nina Ogińska-Bulik
23–35
PDF (English)
Friendship Across the Border. An Overlooked Predictor of Heritage Language Skills and Cultural Knowledge in Teenagers of Polish Origin in Germany Przyjaźń przez granicę. Niedoceniony czynnik w kształtowaniu kompetencji językowej i wiedzy o Polsce u dzieci
Hanna Pułaczewska
37-56
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
The Influence of Listening to Curatorial Information on Emotions Caused by Artworks, and the Assessment of Contemporary Art by Students. Research in the Space of an Art Gallery
Magdalena Szubielska, Anna Szary, Agata Sztorc
57–75
PDF (English)
Transformations of the Local School Network as a Consequence of Changes in the Educational System – the Example of the City of Poznan
Marzena Walaszek
77–94
PDF (English)
On the Need to Strengthen Social Capital in Pro-Inclusive Education and Supporting People with Disabilities
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
95–110
PDF (English)
Individual Methodological Orientations – Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
Sławomir Pasikowski
111–147
PDF (English)
Typologies of the Understanding of the Experience Notion in Pedagogy
Leszek Waga
149–160
PDF (English)
In Search for Optimal Educational, Rehabilitative and Supportive Solutions for People with Disabilities in the Context of Postulates Put Forward in the International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF)
Marzenna Zaorska
161–176
PDF (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
177–192
PDF (English)
Communicative and Linguistic Method of a Narrative Text Analysis/ Komunikacyjno-lingwistyczna metoda analizy tekstu narracyjnego
Agnieszka Krawczyk
193–218
PDF
Action Research as an Element of Integrative Research Model in Social Sciences/ Badania w działaniu jako element integracyjnego modelu badań w naukach społecznych
Marzanna Farnicka
219–233
PDF
Zasady przygotowania artykułów do druku
Zasady przygotowania tekstów do druku
Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych PBE
PDF
Strona tytułowa
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski