Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 12 elementów.
  • Ład edukacyjny jako (nieobecna) kategoria myśli pedagogicznej
    Roman Schulz
    109-120
    2018-06-30
  • Social Order. Between Expectation and Reality
    Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
    99–120
    2021-06-25
  • Transformations of the Local School Network as a Consequence of Changes in the Educational System – the Example of the City of Poznan
    Marzena Walaszek
    77–94
    2019-05-31
  • Badanie panelowe ścieżek edukacyjnych – doświadczenia międzynarodowe
    Henryk Domański, Rafał Klepacz, Artur Pokropek, Marek Smulczyk
    137-160
    2015-10-12
  • The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
    Katarzyna Piwowar-Sulej
    75–98
    2021-06-25
  • Eksploracje badawcze funkcjonowania nauczycieli w określonych stanach Ja – przykład próby łączenia podejść ilościowych z jakościowymi
    Anna Pierzchała
    195-210
    2015-02-10
  • Theoretical Foundations and Management Models in Education as a Response to Risk and Uncertainty. Meta-Analysis of the Effectiveness of Education Management Models
    Inetta Nowosad, Anna Danuta Weissbrot-Koziarska
    231-251
    2023-08-31
  • Revised and extended Polish version of the Student Subjective Well-being Questionnaire (SSWQ-PL-R): Psychometric evidence from two studies with adolescents
    Sylwia Opozda-Suder, Maja Gajda, Roman Dolata, Paweł Grygiel, Aleksandra Jasińska-Maciążek
    2025-12-08
  • Twórcze (re)konstruowanie i integracja wiedzy. Metoda tutoringu jako pozytywna, prorozwojowa edukacja w emancypacyjnym i feministycznym kontekście
    Halina Monika Wróblewska
    67-84
    2025-09-18
  • Teaching Students with Disabilities: Perceived Teacher Competences
    Zdzisław Kazanowski, Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało, Sławomir Przybyliński
    83-106
    2025-05-19
  • Attitudes of Polish Adults to School Sexuality Education vs. Their Opinions About Issues Related to Sexuality
    Joanna Dec-Pietrowska, Alicja Kozakiewicz, Joanna Mazur, Zbigniew Izdebski
    5-23
    2025-08-15
  • Polish Adaptation and Psychometric Evaluation of the Reflective Practice Questionnaire: Teachers and Pedagogues Version
    Zuzanna Sury
    201-230
    2025-08-15
1 - 12 z 12 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa