Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 146 elementów.
Higher Education Market Formation in Post-Transformation European Countries. Public and Non-Public Schools in the Higher Education Systems of Poland, the Czech Republic and Romania
Dorota Moroń, Agnieszka Makarewicz-Marcinkiewicz
51-70
2018-11-29
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
2018-06-30
Research on Development Needs in the Context of Innovative Methods of Providing Soft Skills and Professional Training through Virtual Reality to Persons with Disabilities – The Case of Poland
Małgorzata Dobrowolska, Magdalena Ślazyk-Sobol, Maria Flakus, Anita Pollak, Małgorzata Klich, Izabela Rusin, Justyna Trepka-Starosta, Damian Gąsiorek, Grzegorz Sikorski, Łukasz Górecki, Jarosław Brodny
173-196
2024-09-24
Aligning Education with Labour Market Needs: Identifying Key Competencies for the Graduates of Economic Fields
Kamil Filipek, Kalina Grzesiuk, Monika Jakubiak, Arleta Kędra, Radosław Mącik, Olga Smalej-Kołodziej, Anna Tatarczak
147–172
2025-05-19
Preparation of Teachers and of Teaching Specialisation Students for the Implementation of School Health Education – a Review of Research
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Wojtowicz
161–175
2020-06-30
Attitudes to Studying in Poland
Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
41–59
2021-06-25
Stress and Coping Strategies Among Participants of Stress Management Interventions at the Science, Technology and Art Festival
Magdalena Zadworna, Paulina Michalska, Magdalena Kobylarczyk
129–156
2020-06-30
How Women Drove ‘Spirits’ out of Their Local Communities: The ‘Exorcism’ of Non-Governmental Organizations: A Comparative Case Study
Ewa Bogacz-Wojtanowska, Anna Góral, Sylwia Wrona
157-188
2023-12-19
University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
5-26
2019-12-02
Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej
Dariusz Kubinowski
333-343
2018-01-28
Social Order. Between Expectation and Reality
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
99–120
2021-06-25
Self-Esteem and Readiness to Solve Problems in University Students
Kamila Tomczak, Agnieszka Franczyk, Anna Bruska, Wanda Musialik
107-126
2025-05-19
At Risk of Social Exclusion. Labor Market Disadvantage of Ex-Convicts – The Case of Poland
Beata Maria Nowak
85-96
2018-11-29
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
How the Workplace Influences Teachers’ Creativity: A Two-Wave Study on Workplace Bullying, Organisational Bullying Risk Factors and Creativity
Elżbieta Strutyńska-Laskus, Kamila Madeja-Bień, Małgorzata Gamian-Wilk
139-162
2023-08-31
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Friendship Across the Border. An Overlooked Predictor of Heritage Language Skills and Cultural Knowledge in Teenagers of Polish Origin in Germany Przyjaźń przez granicę. Niedoceniony czynnik w kształtowaniu kompetencji językowej i wiedzy o Polsce u dzieci
Hanna Pułaczewska
37-56
2019-05-31
Courses Preparing for Teaching English in Early School Education at Selected Polish Universities – an Example of (Dis)unity?
Paula Weronika Budzyńska
61-84
2017-02-20
Teenage Violence Toward Parents – in Search of the Theoretical Bases of a Research Tool
Anna Weissbrot-Koziarska, Sławomir Kania
231–246
2020-06-30
Teachers' Perceptions of Their Own Competences in View of the Demands of the Professionalisation of the Teaching Profession
Dorota Pankowska, Janusz Kirenko, Małgorzata Samujło
69-96
2023-08-31
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
2023-01-31
Risk Factors of Gambling Disorder Among Adults – Research Report
Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka, Aleksandra Nastazjak
25-41
2023-08-31
The Importance of Building a Relationship Between Lecturers and Students for Student Satisfaction with Remote Learning
Joanna Turkiewicz, Anna Bęczkowska, Radosław Skrobacki
209-230
2023-08-31
The Activities of Local Government Municipal Units in Shaping Inclusive Education in Poland
Beata Skotnicka, Sebastian Mrózek
329–348
2023-01-31
Vocational Education and Training in the Light of the Reforms of Polish Education System in the Years 1999–2017
Izabella Kust
211–230
2020-06-30
1 - 25 z 146 elementów
1
2
3
4
5
6
>
>>