Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

New Media. Academic Journal

Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
  • Home
  • /
  • Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości

Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości

					View Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
Table of contents
Vol. 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
Thursday, Jun 25, 2015

Pod redakcją
Magdaleny Matei
i Aleksandry Sekleckiej

This issue table of contents
Editorial
Magdalena Mateja, Aleksandra Seklecka
7-8
PDF (Język Polski)
Studia i Rozprawy
Politics of Memory In The Age of Internet: The Institute of National Remembrance and The New Media
Patryk Wawrzyński
13-34
PDF (Język Polski)
European standards of minors protection In audiovisual media services on demand. Selected legal aspects
Maciej Siwicki
35-55
PDF (Język Polski)
How brands handle a social media crisis. Examples of crisis managemt
Alina Jaworska
59-87
PDF (Język Polski)
Food brand In new media. Overview forms of business cooperation food producers with The authors of culinary blogs
Monika Sońta
89-114
PDF (Język Polski)
MUDs and ‘theater’ In cyberspace – performances of reading and writing on The internet
Jakub Kłeczek
117-135
PDF (Język Polski)
Virtual stage – virtual audience. Social media In theatre promotion
Monika Wąsik
137-160
PDF (Język Polski)
Emersion – Anti-illusionary Dimension of Videogames
Piotr Kubiński
161-176
PDF (Język Polski)
Eliminating emersion. Aesthetic strategies of creation of graphical user interfaces in videogames
Piotr Kubiński
177-197
PDF (Język Polski)
Recenzje
Podręcznik dla projektantów komunikacji? Recenzja książki Jorge Frascara, Communication design: principles, methods and practice, New York: 2004, Allworth Press, ss. 208
Piotr Ciesielski
201-204
PDF (Język Polski)
Wszechstronnie, rzetelnie, bez iluminacji Recenzja książki: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych, red. K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, J. Snopek, K. Groń, Warszawa 2013, Poltext, ss. 312
Franciszek Budzbon
205-210
PDF (Język Polski)
Edukacja, e-nauczyciel, e-learnig... Jak kształcić z wykorzystaniem nowych mediów? Recenzja książki: Nowe media w edukacji, red. Tadeusz. Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 265
Dorota Grabowska
211-216
PDF (Język Polski)
Nieoczywista teraźniejszość, niejasna przyszłość? Rozważania (nie tylko) o nowych mediach Recenzja książki: Karol Jakubowicz, Nowa ekologia mediów. Konwergencja a metamorfoza, Warszawa 2011, Poltext, ss. 328
Łukasz Goniak
217-221
PDF (Język Polski)
„Dobro wspólne i kultura w epoce późnego kapitalizmu” Recenzja książki: Slavoj. Žižka, Żądanie niemożliwego, opr. Yong-june Park, przeł. B. Baran, Warszawa 2014, Wydawnictwo Aletheia, ss. 171
Paulina Berlińska
223-226
PDF (Język Polski)
Kultura hałasu, hałas w kulturze Recenzja książki: Dariusz Brzostek, Nasłuchiwanie hałasu. Audioantropologia między ekspresją a doświadczeniem, Toruń 2014, Wydawnictwo Naukowe UMK, ss. 283
Jarosław Wojtas
227-231
PDF (Język Polski)
Varia
Electoral campaign in social media. Interview with Prof. Andrzej Zybertowicz, a candidate to the European Parliament in 2014
Ewelina Wojciechowska
235-244
PDF (Język Polski)
Medioznawcy po raz czwarty rozmawiali o metodologii w Warszawie Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców „Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców”
Alicja Stańco-Wawrzyńska
245-248
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z konferencji „Rola Oddziałów Terenowych TVP S.A. w rozwoju społeczeństwa informacyjnego” (Toruń, 25 maja 2013 r.)
Łukasz Goniak
249-250
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop