Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Nowe Media. Czasopismo Naukowe

Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości /
  4. Spis treści

Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości

Spis treści

« Powrót

  • Od Redaktorów
    Magdalena Mateja, Aleksandra Seklecka
    7-8
    PDF

Studia i Rozprawy

  • Polityka historyczna w dobie Internetu: Instytut Pamięci Narodowej a nowe media
    Patryk Wawrzyński
    13-34
    PDF
  • Europejskie standardy ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VOD)
    Maciej Siwicki
    35-55
    PDF
  • Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie
    Alina Jaworska
    59-87
    PDF
  • Marki spożywcze w nowych mediach. Przegląd form współpracy biznesowej producentów żywności z autorami blogów kulinarnych
    Monika Sońta
    89-114
    PDF
  • MUD-y i „teatr” internetowy – performanse czytania i pisania w sieci
    Jakub Kłeczek
    117-135
    PDF
  • Wirtualna scena – wirtualna publiczność. Wykorzystanie potencjału social media do promocji teatru
    Monika Wąsik
    137-160
    PDF
  • Emersja – antyiluzyjny wymiar gier wideo
    Piotr Kubiński
    161-176
    PDF
  • Niwelowanie emersji. Strategie estetyczne w projektowaniu graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo
    Piotr Kubiński
    177-197
    PDF

Recenzje

  • Podręcznik dla projektantów komunikacji? Recenzja książki Jorge Frascara, Communication design: principles, methods and practice, New York: 2004, Allworth Press, ss. 208
    Piotr Ciesielski
    201-204
    PDF
  • Wszechstronnie, rzetelnie, bez iluminacji Recenzja książki: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych, red. K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, J. Snopek, K. Groń, Warszawa 2013, Poltext, ss. 312
    Franciszek Budzbon
    205-210
    PDF
  • Edukacja, e-nauczyciel, e-learnig... Jak kształcić z wykorzystaniem nowych mediów? Recenzja książki: Nowe media w edukacji, red. Tadeusz. Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 265
    Dorota Grabowska
    211-216
    PDF
  • Nieoczywista teraźniejszość, niejasna przyszłość? Rozważania (nie tylko) o nowych mediach Recenzja książki: Karol Jakubowicz, Nowa ekologia mediów. Konwergencja a metamorfoza, Warszawa 2011, Poltext, ss. 328
    Łukasz Goniak
    217-221
    PDF
  • „Dobro wspólne i kultura w epoce późnego kapitalizmu” Recenzja książki: Slavoj. Žižka, Żądanie niemożliwego, opr. Yong-june Park, przeł. B. Baran, Warszawa 2014, Wydawnictwo Aletheia, ss. 171
    Paulina Berlińska
    223-226
    PDF
  • Kultura hałasu, hałas w kulturze Recenzja książki: Dariusz Brzostek, Nasłuchiwanie hałasu. Audioantropologia między ekspresją a doświadczeniem, Toruń 2014, Wydawnictwo Naukowe UMK, ss. 283
    Jarosław Wojtas
    227-231
    PDF

Varia

  • Kampania wyborcza w mediach społecznościowych. Rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. prof. Andrzejem Zybertowiczem
    Ewelina Wojciechowska
    235-244
    PDF
  • Medioznawcy po raz czwarty rozmawiali o metodologii w Warszawie Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców „Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców”
    Alicja Stańco-Wawrzyńska
    245-248
    PDF
  • Sprawozdanie z konferencji „Rola Oddziałów Terenowych TVP S.A. w rozwoju społeczeństwa informacyjnego” (Toruń, 25 maja 2013 r.)
    Łukasz Goniak
    249-250
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa