Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Nowe Media. Czasopismo Naukowe
Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
Strona domowa
/
Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
/
Spis treści
Tom 5 (2014): Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości
Spis treści
« Powrót
Od Redaktorów
Magdalena Mateja, Aleksandra Seklecka
7-8
PDF
Studia i Rozprawy
Polityka historyczna w dobie Internetu: Instytut Pamięci Narodowej a nowe media
Patryk Wawrzyński
13-34
PDF
Europejskie standardy ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VOD)
Maciej Siwicki
35-55
PDF
Jak marki (nie) radzą sobie z kryzysem w social media. Przykłady zarządzania w kryzysie
Alina Jaworska
59-87
PDF
Marki spożywcze w nowych mediach. Przegląd form współpracy biznesowej producentów żywności z autorami blogów kulinarnych
Monika Sońta
89-114
PDF
MUD-y i „teatr” internetowy – performanse czytania i pisania w sieci
Jakub Kłeczek
117-135
PDF
Wirtualna scena – wirtualna publiczność. Wykorzystanie potencjału social media do promocji teatru
Monika Wąsik
137-160
PDF
Emersja – antyiluzyjny wymiar gier wideo
Piotr Kubiński
161-176
PDF
Niwelowanie emersji. Strategie estetyczne w projektowaniu graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo
Piotr Kubiński
177-197
PDF
Recenzje
Podręcznik dla projektantów komunikacji? Recenzja książki Jorge Frascara, Communication design: principles, methods and practice, New York: 2004, Allworth Press, ss. 208
Piotr Ciesielski
201-204
PDF
Wszechstronnie, rzetelnie, bez iluminacji Recenzja książki: Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych, red. K. Wolny-Zmorzyński, W. Furman, J. Snopek, K. Groń, Warszawa 2013, Poltext, ss. 312
Franciszek Budzbon
205-210
PDF
Edukacja, e-nauczyciel, e-learnig... Jak kształcić z wykorzystaniem nowych mediów? Recenzja książki: Nowe media w edukacji, red. Tadeusz. Lewowicki, Bronisław Siemieniecki, wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012, ss. 265
Dorota Grabowska
211-216
PDF
Nieoczywista teraźniejszość, niejasna przyszłość? Rozważania (nie tylko) o nowych mediach Recenzja książki: Karol Jakubowicz, Nowa ekologia mediów. Konwergencja a metamorfoza, Warszawa 2011, Poltext, ss. 328
Łukasz Goniak
217-221
PDF
„Dobro wspólne i kultura w epoce późnego kapitalizmu” Recenzja książki: Slavoj. Žižka, Żądanie niemożliwego, opr. Yong-june Park, przeł. B. Baran, Warszawa 2014, Wydawnictwo Aletheia, ss. 171
Paulina Berlińska
223-226
PDF
Kultura hałasu, hałas w kulturze Recenzja książki: Dariusz Brzostek, Nasłuchiwanie hałasu. Audioantropologia między ekspresją a doświadczeniem, Toruń 2014, Wydawnictwo Naukowe UMK, ss. 283
Jarosław Wojtas
227-231
PDF
Varia
Kampania wyborcza w mediach społecznościowych. Rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. prof. Andrzejem Zybertowiczem
Ewelina Wojciechowska
235-244
PDF
Medioznawcy po raz czwarty rozmawiali o metodologii w Warszawie Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców „Metodologia w służbie teorii? U źródeł projektów badawczych medioznawców”
Alicja Stańco-Wawrzyńska
245-248
PDF
Sprawozdanie z konferencji „Rola Oddziałów Terenowych TVP S.A. w rozwoju społeczeństwa informacyjnego” (Toruń, 25 maja 2013 r.)
Łukasz Goniak
249-250
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski