Humanities
Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login

Journal of Education, Health and Sport

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 38 items.
  • Marketing w sporcie na przykładzie polskiej piłki siatkowej mężczyzn = Marketing in sport on the example of the Polish volleyball team
    Emilia Matuszak, Radosław Muszkieta, Marek Napierała, Mirosława Cieślicka, Walery Zukow, Vlastimila Karaskova, Sergii Iermakov, Pavol Bartik, Andrzej Ziółkowski
    312-334
    2015-05-20
  • Profesjonalizacja marketingowego zarządzania w klubach sportowych na rynkach lokalnych = The professionalization of marketing management in sports club in the local market
    Sławomir Kowalski
    481-491
    2015-11-30
  • Prawne aspekty wykorzystania wizerunku sportowca w świetle działań marketingowych = Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities
    Krzysztof M. Westfal
    69-85
    2016-06-02
  • Contradicciones en la reacción del consumidor ante el polígrafo y perfil de personalidad = Contradictions in consumer reaction to the polygraph and personality profile
    María Orquídea Escobar Torres
    504-515
    2015-11-30
  • Propuesta sobre el proceso productivo para financiar empresas del deporte a partir del estudio de sus seguidores = Proposal on the production process to finance companies sport from studying his followers
    Wilson Andrés Cárdenas-Polanía
    630-646
    2015-12-31
  • Prawne aspekty wykorzystania wizerunku sportowca w świetle działań marketingowych Legal aspects of athletes' image rights usage in the light of marketing activities
    Krzysztof M. Westfal
    157-174
    2016-10-03
  • Use of information support for marketing in tourist enterprises
    L. V. Tranchenko, N. V. Tereshchuk, R. I. Lopatiuk, O. M. Tranchenko
    200-207
    2021-02-26
  • The importance of viral marketing in managing communication in sport
    Sławomir Kowalski
    261-272
    2022-05-23
  • The impact of digital communications on tourism marketing
    L. V. Tranchenko, N. V. Tereshchuk, R. I. Lopatiuk, O. M. Tranchenko
    394-402
    2020-05-29
  • The role of social media in promoting the activities of the personal trainer
    Jarosław Domański, Tadeusz Stefaniak, Daniel Wesołowski, Renata Mauer-Różańska, Anna Mardausz
    140-166
    2022-04-25
  • Ocena jakości usług świadczonych przez polskie kluby piłkarskie = Evaluation of the quality of services provided by the Polish football clubs
    Andżelika Dzięgiel, Łukasz Luciński
    516-532
    2015-11-30
  • Analysis of client communication system in local sport
    Sławomir Kowalski
    852-861
    2017-06-29
  • Sport activity of polish runners and the resulting marketing potential
    Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
    844-851
    2017-06-30
  • Ambush marketing in sport – characteristics of combating the phenomenon
    Jakub Rzeszowski
    504-517
    2018-09-01
  • Jakość usług sportowo-rekreacyjnych na przykładzie klubu fitness dla kobiet The quality of sport - recreation services with regard of fitness club for women
    Agnieszka Widawska-Stanisz
    133-145
    2016-09-06
  • Satisfaction survey of basketball fans at the example of the club Twarde Pierniki
    Andżelika Dzięgiel
    780-792
    2016-09-30
  • Badanie satysfakcji z udziału w masowej imprezie biegowej na przykładzie RUN TORUŃ – Zwiedzaj ze Zdrowiem! = Satisfaction survey of participation in the mass running event at the example of RUN TORUŃ – Zwiedzaj ze Zdrowiem!
    Andżelika Dzięgiel
    768-779
    2016-09-30
  • Formation of Professional Competences of Future Specialists in ‘Tourism’ in the Course of Studying the Discipline „Market of Tourist Services”
    Olena Binytska
    287-294
    2024-01-31
  • The "Citizens for Activity" project - as an example of the management of sports projects influencing the marketing value of the region
    Michalina Kuska, Mirosława Szark-Eckardt, Hanna Żukowska
    1422-1433
    2017-08-31
  • Assessment of Tourism Development in Belarus: A Comprehensive Analysis of Infrastructure, Cultural Heritage and Natural Resources
    Viktoryia Kauchun, Anna Michalska, Walery Zukow
    52234
    2024-11-16
  • An image of a woman in a sports advertisement
    Jarosław Kończak
    215-230
    2022-05-23
  • Efekty komunikacyjne sponsoringu na lokalnych rynkach sportowych = The communication effects of sponsorship in local sports markets
    Sławomir Kowalski
    197-211
    2016-09-06
  • Influence of seasonality on excursion demand: statistical approach
    Liudmyla Hutsal , Valentyna Stoliar
    154-162
    2023-10-27
  • Biological medicinal products: reference and biosimilar products – selected issues
    Bartosz Kobuszewski
    49-62
    2021-10-14
  • The independence running events in Poland in 2018 – motives of participation. The case study of 8th Edition of the independence run in Luboń
    Ewa Malchrowicz-Mośko, Maciej Młodzik, Karolina Chlebosz
    232-244
    2018-12-14
  • Determinants of the Engagement of Virtual Runs’ Participants in the Co-creation of Customer Value during the Pandemic
    Zygmunt Waśkowski, Anna Jasiulewicz
    231-242
    2022-05-23
  • Probiotic as a bioactive ingredient in functional foods
    Jadwiga Janina Bednarek
    1675-1680
    2018-09-15
  • Sport tourism management in Poland and Slovakia: Olympic Games as an opportunity and a shared vision, the potential of joint promotion
    Dominik Borek, Jozef Polačko
    70-82
    2023-07-11
  • Organizational bases of resort medical centers with the of quality management systems
    G. I. Titov, V. V. Tomareva-Patlakhova, V. A. Voloshin, W. Zukow, O. A. Gozhenko
    1001-1012
    2018-12-31
  • The evaluation of nursing care from the patient perspective
    Marzena Furtak-Niczyporuk, Marek Kos, Anna Jurek, Michał Albiniak
    31-43
    2017-01-29
  • What we know about oral collagen supplementation for skin health - a literature review
    Aleksandra Słupczyńska, Kamila Gorczyca, Klaudia Artykiewicz, Weronika Urbaś, Klaudia Podgórska, Aleksandra Puła, Marcin Czarkowski, Paweł Kozieł, Maria Grodkiewicz, Urszula Krzysiek
    259-262
    2022-12-05
  • Rating positioning as part of Polish and Ukrainian Universities comparative aspect
    Oksana Yusiuk, Yuliia Maslova, Walery Zukow
    149-159
    2018-05-12
  • Travel blogging as a modern innovative tool for the development of tourism and excursion activities
    Z. Prykhodko, V. Yavorska, Yu. Urash, V. Sokolovskiy
    60638
    2025-03-28
  • Znaki towarowe w sporcie = Trademarks in sports
    Krzysztof M. Westfal
    666-677
    2015-12-31
  • Short- and long-term effects of transfers on football clubs' sport performance
    Tomasz Wanat, Łukasz Leksowski
    252-260
    2022-05-23
  • Healthy lifestyle as a factor influencing the change of consumers’ trends in the Polish brewery market
    Karol Rywocki
    308-316
    2019-01-31
  • Academic discipline „Travel services market” in the digital age
    Olena Binytska
    180-186
    2023-08-29
  • Environmentally friendly activities in sports and leisure services as an expression of the corporate social responsibility
    Agnieszka Widawska-Stanisz
    243-251
    2022-05-23
1 - 38 of 38 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop