Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych

Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych

					Pokaż  Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych
Spis treści
Tom 85 Nr 2 (2021): Edukacja Dorosłych
Sunday, Feb 6, 2022
Spis treści tego numeru
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Stopińska-Pająk
7-9
Stopińska pdf
Józef Półturzycki – niezwykła postać, wspaniały nauczyciel
Monika Gromadzka
11-24
Gromadzka pdf
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Sztuka popularna jako źródło uczenia się dorosłych
Aleksandra Litawa
37-51
Litawa pdf
Kultura w sieci – nowe formy uczestnictwa w kulturze przestrzenią uczenia się dorosłych
Beata Cyboran, Julia Kluzowicz
25-36
Cyboran Kluzowicz pdf
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Doświadczanie transnarodowych sieci – auto/biograficzne konstruowanie znaczeń
Aneta Słowik
53-69
Słowik pdf
Academic burnout among management courses students while distance learning during Covid-19 pandemic (survey report)
Hanna Bortnowska, Bartosz Seiler, Aleksandra Noskowska
71-85
Bortnowska - Seiler - Noskowska
Postawy proinnowacyjne nauczycieli – elementy teorii i badań
Małgorzata Kamińska
87-101
Kamińska pdf
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Edukacja (dorosłych) w dziedzinie bezpieczeństwa
Krzysztof Klimek
103-117
Klimek pdf
TEORIA I PRAKTYKA ANDRAGOGICZNA ZA GRANICĄ
Program kształcenia ogólnego Marthy C. Nussbaum jako remedium na „cichy kryzys” edukacji
Ewa Lis
119-134
Lis pdf
SPRAWOZDANIA Z KONFERENCJI
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji pt. 100 lat uniwersytetów ludowych w wolnej Polsce (1921–2021), 4–5 października 2021 r., Mierzyn – Szczecin
Agnieszka Bzymek
135-138
Bzymek pdf
Sprawozdanie z XXXIII Konferencji Naukowej Forum Pedagogów
Hanna Achremowicz, Roksana Pilawska-Gronostaj
139-142
Achremowicz Pilawska-Gronostaj pdf

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa