Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych

Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych

					Pokaż  Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych
Spis treści
Tom 88 Nr 1 (2023): Edukacja Dorosłych
Thursday, Nov 2, 2023
Spis treści tego numeru
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Stopińska-Pająk
7-9
pdf
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Turbulencje wokół idei zrównoważonego rozwoju
Alicja Kargulowa
pdf
Obywatelskość kobiet wobec deficytu uznania
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
25-41
pdf
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
O okolicznościach odkrywania przez ludzi ich osobistych pasji
Aleksandra Litawa
43-53
pdf
Rapowe konfrontacje - o biograficznym uczeniu się polskich raperów
Martyna Pryszmont
55-74
pdf
Od-uczyć się tęsknoty za minionym - rozważania o współczesnej starości
Agnieszka Majewska-Kafarowska
75-84
pdf
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Dryfowanie jako doświadczenie z okresu dzieciństwa i młodości w narracjach niepijących alkoholiczek
Anna Wojcieszuk-Śmitkowska
85-102
pdf
Innowacje w edukacji dorosłych: komunikat z badań nad doświadczeniami w twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich
Zofia Okraj
103-116
pdf
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Kształcenie logopedów w Polsce - perspektywy rozwojowe
Monika Modrzejewska-Szeląg
117-131
pdf

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa