Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Registracija
  • Prijava
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Početna
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • O nama
    • O časopisu
    • Prijave priloga
    • Časopis uređuju
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
  • Registracija
  • Prijava
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  • Početna
  • /
  • God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
  1. Početna /
  2. Arhiva /
  3. God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych

God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych

					View God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Table of contents
God. 81 Br. 2 (2019): Edukacja Dorosłych
Tuesday, Jun 30, 2020
This issue table of contents
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Majewska-Kafarowska
7-8
PDF (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Dylematy andragoga
Janusz Tomiło
9-22
PDF (Język Polski)
Anregungspotential. Sposoby (nie)istnienia historiografii edukacji dorosłych
Łukasz Michalski
23-34
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Praca emocjonalna w narracjach kobiet
Irena Przybylska
35-48
PDF (Język Polski)
Interpretator, pielgrzym czy kapłan prawdy? O roli i dyspozycjach osób zajmujących się poznaniem naukowym – próba ukazania sensów i znaczeń
Monika Sulik
49-61
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
O uczeniu się inspirowanym pasją na przykładzie biografii edukacyjnej miłośnika sportu
Aleksandra Litawa
63-75
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Niepubliczna znaczy lepsza? Rynek studiów podyplomowych w świetle opinii słuchaczy różnych typów szkół wyższych
Agnieszka Anielska
77-94
PDF (Język Polski)
Profilaktyka egzystencjalna wobec zachowań suicydalnych w okresie wczesnej dorosłości
Jolanta Spętana
95-109
PDF (Język Polski)
Z HISTORII EDUKACJI DOROSŁYCH
Rola Instytutu Oświaty Dorosłych w rozwoju edukacji dorosłych w Polsce w kontekście dyskursu pamięci o przeszłości andragogicznej
Agnieszka Stopińśka-Pająk
111-125
PDF (Język Polski)
KOMUNIKATY
Bliżej EPALE, czyli przewodnik po laboratorium inspiracji andragogicznych
Monika Sulik
127-129
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Indeks autora
  • Issue archive

User

User

Trenutni broj

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Informacije

  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Jezik

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Gore

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop