Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 21 Nr 3 (2018): Social Contexts of Education
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 21 Nr 3 (2018): Social Contexts of Education
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 21 Nr 3 (2018): Social Contexts of Education /
  4. Spis treści

Tom 21 Nr 3 (2018): Social Contexts of Education

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Jarosław Charchuła
    9-10
    PDF
  • Wwprowadzenie
    Jarosław Charchuła
    10-11
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • Animacja społeczno-kulturalna w działaniu. Refleksja praktyka z perspektywy ćwierćwiecza
    Edward Nycz
    15-37
    PDF (English)
  • Dwujęzyczna edukacja przyszłych pedagogów społecznych jako gwarancja ich mobilności zawodowej
    Svitlana Sytnyakivska
    39-51
    PDF (English)
  • Autentyczność a wychowanie – inspiracje pedagogiki personalno-egzystencjalnej
    Kamilla Frejusz
    53-65
    PDF (English)
  • Społeczne aspekty edukacji wielojęzycznej i wielokulturowej w modelu węgierskim
    Arianna Kitzinger
    67-83
    PDF (English)
  • Aksjologiczne konteksty współpracy środowisk edukacyjnych w Polsce
    Ewa Pasterniak-Kobyłecka
    85-97
    PDF (English)
  • Świadomość interkulturowa i kompetencje interkulturowe studentów w czeskim systemie edukacyjnym
    Lucie Cviklová
    99-115
    PDF (English)
  • O roli edukacji artystycznej w środowiskach wychowawczych
    Lidia Kataryńczuk-Mania
    117-127
    PDF (English)
  • Animacja kulturalna w praktyce edukacyjnej – wybrane działania na rzecz uczniów toruńskich szkół podstawowych
    Wioletta Kwiatkowska, Małgorzata Skibińska, Kamila Majewska
    129-143
    PDF (English)

Recenzje

  • Przestępczość młodocianych: Z perspektywy kryminologii ewolucyjnej Giacinto Froggio, La devianza delinquenziale giovanile. Analisi psicosociologica di un fenomeno complesso, Laurus Robuffo, Roma 2014, s. 304
    Bogdan Stańkowski
    147-150
    PDF (English)

Sprawozdania z konferencji

  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Synergia środowisk wychowawczych. Społeczne konteksty wychowania”, Kraków, 8 listopada 2017 r.
    Jarosław Charchuła
    153-157
    PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa