Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
  • Home
  • /
  • Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator /
  4. Table of contents

Vol. 23 No. 4 (2020): Teacher - Educator

Table of contents

« Back

Introduction

  • Wprowadzenie
    Marzena Chrost, Andrzej Michał de Tchorzewski
    9-12
    PDF (Język Polski)
  • Introduction
    Marzena Chrost, Andrzej Michał de Tchorzewski
    13-16
    PDF

Articles and Dissertations

  • Nauczyciel w paradygmacie formacji osobowościowej
    Andrzej Michał de Tchorzewski
    19-48
    PDF (Język Polski) PDF
  • Uniwersalne i aktualne dylematy i paradoksy w życiu nauczyciela twórczego
    Sylwia Karolina Przewoźnik
    49-65
    PDF (Język Polski) PDF
  • Między misją a profesjonalizmem – wybrane konteksty odpowiedzialności współczesnego nauczyciela
    Hanna Rugała
    67-86
    PDF (Język Polski) PDF
  • Nauczyciel (a)medialny? Kompetencje medialne nauczycieli i ich wykorzystanie w nauczaniu zdalnym
    Marzena Janta
    87-108
    PDF (Język Polski) PDF

Case Reports

  • Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne nauczycieli szkół specjalnych
    Estera Twardowska-Staszek, Małgorzata Alberska
    111-134
    PDF (Język Polski) PDF
  • Stosunek nauczycieli do edukacji uczniów zdolnych
    Teresa Giza
    135-155
    PDF (Język Polski) PDF

Miscellanea

  • Wrażliwość jako przedmiot refleksji pedagogicznej
    Iwona Jazukiewicz
    159-187
    PDF (Język Polski) PDF
  • Język w procesie kształtowania wrażliwości emocjonalnej dziecka – studium empiryczne
    Dorota Zdybel, Magda Śliwa
    189-209
    PDF (Język Polski) PDF

Reviews

  • W poszukiwaniu refleksyjności w edukacji
    Marzena Chrost
    214-218
    PDF (Język Polski) PDF

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop