Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 11 elementów.
  • Relacja pedagogiczna: między doświadczeniem dziecka a odpowiedzialnością dorosłego. W kręgu inspiracji i interpretacji fenomenologicznej praktyki pedagogicznej
    Marta Krupska
    43-58
    2024-09-23
  • Autorytet edukacji a wyzwanie wolności: od czasów starożytnych do Summerhill
    Giuseppe Mari
    57-70
    2016-07-14
  • Dzieje oświaty i wychowania na łamach „Ruchu Pedagogicznego” w latach 1918-1939
    Ewa Maria Barnaś-Baran
    137-158
    2020-01-04
  • Pedagogiczna antropologia jako prewencja ryzyka egzystencjalnego – krytyczne ujęcie techno-progresywnych dyskursów wokół sztucznej inteligencji i moralnego ulepszenia
    Markus Lipowicz
    73-101
    2017-05-06
  • Katolickie wychowanie, wiara i autorytet
    Giuseppe Mari
    213-230
    2018-03-25
  • Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
    Barbara Skałbania
    117-128
    2022-12-15
  • Wychowawcze i moralne przesłanie Małego księcia Antoine de Saint Exupéry’ego
    Mária Potočárová
    57-70
    2017-11-10
  • Rodzice wobec wychowania seksualnego młodzieży. Raport z badań
    Ewa Rojewska
    161-188
    2019-08-31
  • Platon i Arystoteles. Relacja mistrz – uczeń we wczesnej Akademii
    Przemysław Zbigniew Paczkowski
    17-33
    2021-11-29
  • Idea „potrójnego nauczyciela” w wychowaniu do twórczego życia
    Iwona Pasławska-Smęder
    59-79
    2024-09-23
  • Duchowa styczność osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda. Implikacje pedagogiczne
    Andrzej Ryk
    71-82
    2021-05-05
1 - 11 z 11 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa