Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 53 items.
  • The Teacher and Contemporary Stressful Phenomena in the Workplace – the Multidimensionality of Consequences and Causes
    Anna Malisz
    87-97
    2019-06-13
  • Nauczyciel w paradygmacie formacji osobowościowej
    Andrzej Michał de Tchorzewski
    19-48
    2020-12-09
  • Laurentius Boierus: A Swedish Teacher in Polish Schools during the Counter-Reformation
    Jerzy Eugeniusz Kochanowicz
    19-36
    2018-08-10
  • Collaboration: Teacher – Student – Parent. Dimensions of Educational and Upbringing Relationships
    Małgorzata Dubis
    149-175
    2019-06-13
  • Professor Marian Kucała as a Researcher, a Master and a Teacher
    Bożena Sieradzka-Baziur
    87-98
    2018-08-11
  • Stosunek nauczycieli do edukacji uczniów zdolnych
    Teresa Giza
    135-155
    2020-12-09
  • A School for the Other: Philosophy of Dialogue and Dialogic Pedagogy in Intercultural Education
    Jadwiga Serkowska-Mąka
    51-72
    2019-06-13
  • Między misją a profesjonalizmem – wybrane konteksty odpowiedzialności współczesnego nauczyciela
    Hanna Rugała
    67-86
    2020-12-09
  • Jerzy Brinken (1908–1991) – a Teacher, Geographer and Community Worker: A Contribution to the Biography
    Joanna Król
    63-86
    2018-08-11
  • A Teacher in Educational Transactional Analysis
    Jarosław Jagieła
    131-154
    2018-08-10
  • The Unique Nature of School Cooperation with Parents of Children at the First Stage of Education: Opportunities – Difficulties – Needs
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
    Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
    63-82
    2020-04-25
  • Uniwersalne i aktualne dylematy i paradoksy w życiu nauczyciela twórczego
    Sylwia Karolina Przewoźnik
    49-65
    2020-12-09
  • The Teacher in Regard to the Openness of the Students in the Educational Space
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    119-137
    2017-09-29
  • Nauczyciel (a)medialny? Kompetencje medialne nauczycieli i ich wykorzystanie w nauczaniu zdalnym
    Marzena Janta
    87-108
    2020-12-09
  • Types of Tolerance in Education. An Attempt at a Typology
    Stanisław Gałkowski
    71-92
    2016-07-14
  • The Influence of Authority in the Process of Self-upbringing
    Ewa Miśkowiec
    249-260
    2018-03-25
  • The Principle of the Best Interest of the Child in the Polish System of Child Care
    Justyna Joanna Kusztal
    87-104
    2021-08-03
  • Wprowadzenie
    Andrzej Paweł Bieś
    9-11
    2018-08-10
  • The face of Polish school seen through the prism of teachers knowledge on pupils and teaching process [A. Nowak-Łojewska, Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń. Wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela, Zielona Góra 2011]
    Barbara Surma
    249-251
    2015-06-03
  • The Possibility of Building a Personalised Learning Space to Support the Development of Children at Early School Age
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • The School as a Student Implementation Space for Self-Upbringing
    Ewa Miśkowiec
    73-86
    2019-06-13
  • Word in a Transactional Approach to Upbringing through Fairy Tales: The Selected Aspects
    Maria Szymańska
    35-56
    2017-11-10
  • Professor Stanisław Litak (1932–2010): A Contribution to a Scientific and Didactic Biography
    Joanna - Szady
    99-112
    2018-08-10
  • Conditions Fostering Undertaking the Effort of Self-upbringing
    Ewa Miśkowiec
    169-182
    2017-06-30
1 - 25 of 53 items 1 2 3 > >> 
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop