Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 44 elementów.
  • O teorii „myśli słabej” w pedagogice humanistycznej
    Danuta Wajsprych
    105-122
    2015-06-03
  • Szkoła dla Innego. Filozofia i pedagogika dialogu w edukacji międzykulturowej
    Jadwiga Serkowska-Mąka
    51-72
    2019-06-13
  • Szczęście człowieka jako problem filozoficzno-psychologiczny na przestrzeni dziejów
    Agata Krasucka
    133-146
    2015-06-03
  • Początki i rozwój Akademii Ignatianum w Krakowie
    Władysław Kubik
    15-34
    2015-06-03
  • Między wiedzą naukową a mądrością w pedagogice – w obszarze filozofii wychowania
    Marian Nowak
    19-38
    2016-07-14
  • Posthumanizm: zagrożenie, możliwość i wyzwanie
    Giuseppe Mari
    103-115
    2017-05-06
  • Homo Perfectus versus Educatio. Filozoficzne refleksje na temat transhumanizmu i edukacji
    Pavol Dancák
    57-71
    2017-05-06
  • Czy pedagogika jest transhumanistyczna? Refleksje nad relacją między pedagogiką a transhumanizmem
    Thomas Damberger, Estella Hebert
    41-56
    2017-05-06
  • Wzmacnianie rezyliencji poprzez bajki. Dziewczyna bez rąk braci Grimm
    Marcin Kaźmierczak
    15-34
    2017-11-10
  • W obronie jakości człowieka współczesnego. Jan Szmyd, Zagrożone człowieczeństwo. Regresja antropologiczna w świecie ponowoczesnym, Stowarzyszenie „Thesaurus Silesiae” – Skarb Śląski, Wydawnictwo Naukowe „Śląsk”, Katowice 2015, ss. 539
    Sylwia Karolina Przewoźnik
    185-190
    2019-12-07
  • Gry wideo jako narzędzie rozwijania i nauczania duchowości chrześcijańskiej
    Maciej Jemioł
    135-152
    2021-05-05
  • Poza człowieczeństwem – poza edukacją? Michał Klichowski, Narodziny cyborgizacji. Nowa eugenika, transhumanism i zmierzch edukacji, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2014
    Markus Lipowicz
    143-148
    2017-05-06
  • Automatyzacja, edukacja, bezrobocie. Analiza scenariuszy
    Riccardo Campa
    23-39
    2017-05-06
  • Metafory transakcyjne i edukacja
    Jarosław Jagieła
    131-153
    2020-08-05
  • Socjologia edukacji jako nowa subdyscyplina pedagogiczna Mirosław J. Szymański, Studia i szkice z socjologii edukacji Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2015
    Joanna Łukasik
    133-136
    2017-05-06
  • Rodzaje tolerancji w wychowaniu. Próba typologizacji
    Stanisław Gałkowski
    71-92
    2016-07-14
  • Ewolucyjny transhumanizm w kontekście antropologii filozoficznej
    Alexander Yurievich Nesterov
    117-130
    2017-05-06
  • MacIntyre i Lindbeck o tradycji David Trenery, Alasdair MacIntyre, George Lindbeck, and the Nature of Tradition, Pickwick Publications, Kindle Edition, 2014
    Paweł Kaźmierczak
    137-141
    2017-05-09
  • Pedagogiczna antropologia jako prewencja ryzyka egzystencjalnego – krytyczne ujęcie techno-progresywnych dyskursów wokół sztucznej inteligencji i moralnego ulepszenia
    Markus Lipowicz
    73-101
    2017-05-06
  • Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium: The religious and cultural contribution of the Ibero-American Jesuits in Northern and Central Europe, Madrid, 6.03.2014.
    Stanisław Cieślak
    259-261
    2015-06-03
  • Refleksja nad kształceniem i wychowaniem w czasach permanentnej zmiany rec. Andrzej Murzyn,Współczesna filozofia edukacji. Kluczowe kwestie, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2015, ss. 296.
    Renata Królikiewicz
    251-254
    2017-06-30
  • Wartościowanie – tożsamość – wychowanie. Aksjologiczne aspekty przekonań w pluralistycznym społeczeństwie w ujęciu Paula Ricoeura
    Robert Grzywacz
    107-124
    2016-07-14
  • Cnoty w edukacji
    Bartłomiej Zdzisław Krasny
    181-185
    2020-06-25
  • Rozwój w świetle podstawowych kategorii myśli Johna Deweya
    Bartłomiej Zdzisław Krasny
    149-169
    2020-04-25
  • Duchowa styczność osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda. Implikacje pedagogiczne
    Andrzej Ryk
    71-82
    2021-05-05
1 - 25 z 44 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa