Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Studia Paedagogica Ignatiana
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 42 elementów.
O teorii „myśli słabej” w pedagogice humanistycznej
Danuta Wajsprych
105-122
2015-06-03
Szkoła dla Innego. Filozofia i pedagogika dialogu w edukacji międzykulturowej
Jadwiga Serkowska-Mąka
51-72
2019-06-13
Szczęście człowieka jako problem filozoficzno-psychologiczny na przestrzeni dziejów
Agata Krasucka
133-146
2015-06-03
Początki i rozwój Akademii Ignatianum w Krakowie
Władysław Kubik
15-34
2015-06-03
Między wiedzą naukową a mądrością w pedagogice – w obszarze filozofii wychowania
Marian Nowak
19-38
2016-07-14
Posthumanizm: zagrożenie, możliwość i wyzwanie
Giuseppe Mari
103-115
2017-05-06
Homo Perfectus versus Educatio. Filozoficzne refleksje na temat transhumanizmu i edukacji
Pavol Dancák
57-71
2017-05-06
Czy pedagogika jest transhumanistyczna? Refleksje nad relacją między pedagogiką a transhumanizmem
Thomas Damberger, Estella Hebert
41-56
2017-05-06
Wzmacnianie rezyliencji poprzez bajki. Dziewczyna bez rąk braci Grimm
Marcin Kaźmierczak
15-34
2017-11-10
W obronie jakości człowieka współczesnego. Jan Szmyd, Zagrożone człowieczeństwo. Regresja antropologiczna w świecie ponowoczesnym, Stowarzyszenie „Thesaurus Silesiae” – Skarb Śląski, Wydawnictwo Naukowe „Śląsk”, Katowice 2015, ss. 539
Sylwia Karolina Przewoźnik
185-190
2019-12-07
MacIntyre i Lindbeck o tradycji David Trenery, Alasdair MacIntyre, George Lindbeck, and the Nature of Tradition, Pickwick Publications, Kindle Edition, 2014
Paweł Kaźmierczak
137-141
2017-05-09
Pedagogiczna antropologia jako prewencja ryzyka egzystencjalnego – krytyczne ujęcie techno-progresywnych dyskursów wokół sztucznej inteligencji i moralnego ulepszenia
Markus Lipowicz
73-101
2017-05-06
Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium: The religious and cultural contribution of the Ibero-American Jesuits in Northern and Central Europe, Madrid, 6.03.2014.
Stanisław Cieślak
259-261
2015-06-03
Refleksja nad kształceniem i wychowaniem w czasach permanentnej zmiany rec. Andrzej Murzyn,Współczesna filozofia edukacji. Kluczowe kwestie, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2015, ss. 296.
Renata Królikiewicz
251-254
2017-06-30
Gry wideo jako narzędzie rozwijania i nauczania duchowości chrześcijańskiej
Maciej Jemioł
135-152
2021-05-05
Poza człowieczeństwem – poza edukacją? Michał Klichowski, Narodziny cyborgizacji. Nowa eugenika, transhumanism i zmierzch edukacji, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2014
Markus Lipowicz
143-148
2017-05-06
Automatyzacja, edukacja, bezrobocie. Analiza scenariuszy
Riccardo Campa
23-39
2017-05-06
Metafory transakcyjne i edukacja
Jarosław Jagieła
131-153
2020-08-05
Socjologia edukacji jako nowa subdyscyplina pedagogiczna Mirosław J. Szymański, Studia i szkice z socjologii edukacji Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2015
Joanna Łukasik
133-136
2017-05-06
Rodzaje tolerancji w wychowaniu. Próba typologizacji
Stanisław Gałkowski
71-92
2016-07-14
Ewolucyjny transhumanizm w kontekście antropologii filozoficznej
Alexander Yurievich Nesterov
117-130
2017-05-06
Duchowa styczność osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda.
Implikacje pedagogiczne
Andrzej Ryk
71-82
2021-05-05
Wprowadzenie do analizy współczesnej polskiej filozofii wychowania
Sławomir Sztobryn
157-176
2016-07-14
Wartościowanie – tożsamość – wychowanie. Aksjologiczne aspekty przekonań w pluralistycznym społeczeństwie w ujęciu Paula Ricoeura
Robert Grzywacz
107-124
2016-07-14
Cnoty w edukacji
Bartłomiej Zdzisław Krasny
181-185
2020-06-25
1 - 25 z 42 elementów
1
2
>
>>