Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Start typing
Suchen
Registrieren
Einloggen
Language
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Home
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Beitragseinreichung
Redaktion
Wissenschaftlicher Beirat
Gutachter
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Schutz personenbezogener Daten
Kontakt
Registrieren
Einloggen
Language:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Bd. 25 (2018)
Home
/
Bd. 25 (2018)
Home
/
Archiv
/
Bd. 25 (2018)
/
Table of contents
Bd. 25 (2018)
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Strony redakcyjne
. .
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
PDF (Język Polski)
I. Jubileusz Profesora Tadeusza Aleksandra
„Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
Zofia Szarota
PDF (Język Polski)
II. 25 lat Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych
Tomasz Maliszewski
41-64
PDF (Język Polski)
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana
Hanna Solarczyk-Szwec
59-64
PDF (Język Polski)
III. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych
Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych
Ewa Przybylska
67-80
PDF (Język Polski)
Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
81-95
PDF (Język Polski)
Rozwijanie kompetencji interkulturowej nauczycieli języka angielskiego w kontekście autonomicznym z perspektywy teorii systemów złożonych – refleksje ze szkoły letniej
Ariadna Strugielska, Katarzyna Piątkowska
97-114
PDF (Język Polski)
Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
Marta Jadwiga Pietrusińska, Monika Gromadzka
115-125
PDF (Język Polski)
Podejście „governance” w polityce publicznej jako inspiracja dla uczenia się współdziałania dorosłych. Przykład gdańskiej polityki migracyjnej
Beata Cyboran
127-139
PDF (Język Polski)
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
141-156
PDF (Język Polski)
Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
Agnieszka Szplit
157-169
PDF (Język Polski)
Dwa wymiary studiowania w opiniach studentów. Rozpoznanie zjawiska
Grażyna Szyling, Iwona Świdlińska
171-185
PDF (Język Polski)
Etapy ewaluacji badań jakościowych – perspektywa konstruktywistyczna
Marcin Muszyński
187-209
PDF (Język Polski)
IV. Poradnictwo i edukacja zawodowa dorosłych
Identyfikacja praktyk i procesów poradniczych w narracji reportażu Raport z pewnego porwania Gabriela Garcíi Márqueza
Aneta Słowik
213-227
PDF (Język Polski)
Przygotowanie do startu w dorosłość – młodzież w okresie tranzycji z edukacji na rynek pracy
Lucyna Myszka-Strychalska
229-247
PDF (Język Polski)
Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
Zuzanna Wojciechowska
249-266
PDF (Język Polski)
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
PDF (Język Polski)
Technikum dla przodujących robotników w polskim systemie szkolnictwa zawodowego (1971–1982)
Eleonora Sapia-Drewniak
283-298
PDF (Język Polski)
V. Aktualia i Recenzje
Z żałobnej karty
Tadeusz Aleksander
301-307
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2014–2017
Ewa Skibińska
308-310
PDF (Język Polski)
Ogólnopolskie seminarium naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne – Sztuka: percepcja – uczestnictwo – twórczość – w edukacji człowieka dorosłego
Jerzy Semków, Henryka Radziejowska, Katarzyna Gabryś
310-312
PDF (Język Polski)
Międzynarodowa konferencja naukowa New trends and research challenges in pedagogy and andragogy – NTRCPA1”
Joanna Wnęk-Gozdek
312-318
PDF (Język Polski)
Jerzy Leśniak, Nowa encyklopedia sądecka, Drukarnia GOLDRUK, Nowy Sącz 2017, ss. 1012.
Tadeusz Aleksander
319-327
PDF (Język Polski)
Czesław Plewka, Człowiek w całożyciowym rozwoju zawodowym. Zarys monograficzny wzbogacony ilustracją własnych badań empirycznych, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2016, ss. 372.
Joanna Michalak-Dawidziuk
328-331
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Suchen
Browse
Autor/innenverzeichnis durchblättern
Issue archive
User
User
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Remember me
Einloggen
Aktuelle Ausgabe
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Sprache
Deutsch
English
Język Polski