Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Bd. 25 (2018)
  • Home
  • /
  • Bd. 25 (2018)
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 25 (2018) /
  4. Table of contents

Bd. 25 (2018)

Table of contents

« Back

Wprowadzenie

  • Strony redakcyjne
    . .
    PDF (Język Polski)
  • Wprowadzenie od Redakcji
    Hanna Solarczyk-Szwec
    PDF (Język Polski)

I. Jubileusz Profesora Tadeusza Aleksandra

  • „Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
    Zofia Szarota
    PDF (Język Polski)

II. 25 lat Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego

  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych
    Tomasz Maliszewski
    41-64
    PDF (Język Polski)
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana
    Hanna Solarczyk-Szwec
    59-64
    PDF (Język Polski)

III. Analizy teoretyczne i badania edukacji dorosłych

  • Uniwersalizm w kalejdoskopie kultur: w sprawie edukacji globalnej dorosłych
    Ewa Przybylska
    67-80
    PDF (Język Polski)
  • Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
    Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
    81-95
    PDF (Język Polski)
  • Rozwijanie kompetencji interkulturowej nauczycieli języka angielskiego w kontekście autonomicznym z perspektywy teorii systemów złożonych – refleksje ze szkoły letniej
    Ariadna Strugielska, Katarzyna Piątkowska
    97-114
    PDF (Język Polski)
  • Edukacja obywatelska dorosłych w Warszawie – w stronę lokalności i aktywności
    Marta Jadwiga Pietrusińska, Monika Gromadzka
    115-125
    PDF (Język Polski)
  • Podejście „governance” w polityce publicznej jako inspiracja dla uczenia się współdziałania dorosłych. Przykład gdańskiej polityki migracyjnej
    Beata Cyboran
    127-139
    PDF (Język Polski)
  • Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
    Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
    141-156
    PDF (Język Polski)
  • Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
    Agnieszka Szplit
    157-169
    PDF (Język Polski)
  • Dwa wymiary studiowania w opiniach studentów. Rozpoznanie zjawiska
    Grażyna Szyling, Iwona Świdlińska
    171-185
    PDF (Język Polski)
  • Etapy ewaluacji badań jakościowych – perspektywa konstruktywistyczna
    Marcin Muszyński
    187-209
    PDF (Język Polski)

IV. Poradnictwo i edukacja zawodowa dorosłych

  • Identyfikacja praktyk i procesów poradniczych w narracji reportażu Raport z pewnego porwania Gabriela Garcíi Márqueza
    Aneta Słowik
    213-227
    PDF (Język Polski)
  • Przygotowanie do startu w dorosłość – młodzież w okresie tranzycji z edukacji na rynek pracy
    Lucyna Myszka-Strychalska
    229-247
    PDF (Język Polski)
  • Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
    Zuzanna Wojciechowska
    249-266
    PDF (Język Polski)
  • Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
    Anna Kławsiuć-Zduńczyk
    267-282
    PDF (Język Polski)
  • Technikum dla przodujących robotników w polskim systemie szkolnictwa zawodowego (1971–1982)
    Eleonora Sapia-Drewniak
    283-298
    PDF (Język Polski)

V. Aktualia i Recenzje

  • Z żałobnej karty
    Tadeusz Aleksander
    301-307
    PDF (Język Polski)
  • Sprawozdanie z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2014–2017
    Ewa Skibińska
    308-310
    PDF (Język Polski)
  • Ogólnopolskie seminarium naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne – Sztuka: percepcja – uczestnictwo – twórczość – w edukacji człowieka dorosłego
    Jerzy Semków, Henryka Radziejowska, Katarzyna Gabryś
    310-312
    PDF (Język Polski)
  • Międzynarodowa konferencja naukowa New trends and research challenges in pedagogy and andragogy – NTRCPA1”
    Joanna Wnęk-Gozdek
    312-318
    PDF (Język Polski)
  • Jerzy Leśniak, Nowa encyklopedia sądecka, Drukarnia GOLDRUK, Nowy Sącz 2017, ss. 1012.
    Tadeusz Aleksander
    319-327
    PDF (Język Polski)
  • Czesław Plewka, Człowiek w całożyciowym rozwoju zawodowym. Zarys monograficzny wzbogacony ilustracją własnych badań empirycznych, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2016, ss. 372.
    Joanna Michalak-Dawidziuk
    328-331
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop