Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 22 elementów.
Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly”
Elżbieta Dubas
459-480
2015-06-19
Międzypokoleniowy projekt „Przywracanie Pamięci Miastu”
Kinga Majchrzak
497-502
2015-06-19
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Raport z realizacji projektu pt. „Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych – wspólna sprawa” (2016–2018). Wybrane propozycje środowiska osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi
Marzenna Zaorska
213-222
2020-03-16
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
2021-02-10
Modelowanie kompetencji opiekunów seniorów w pracy projektowej i coachingu indywidualnym – projekt EduCare
Agnieszka Szplit, Małgorzata Stawiak-Ososińska
487-496
2015-06-19
Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
Blanka Rósa
95-108
2020-03-16
Gotowość uczestników projektu UnI-KoMP-AS do zmian
Beata Przyborowska, Marta Piaszczyńska
223-234
2020-03-16
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
141-156
2018-07-17
„Mikroświaty macierzyństwa”
Martyna Pryszmont-Ciesielska
357-366
2014-05-14
„Be like Dj Wika?” – a word about an unexpected turn of senescence
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
233-247
2017-06-19
Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
481-486
2015-06-19
Innowacyjne rozwiązania dla sandwich generation. Raport z międzynarodowego projektu „4P – międzysektorowa inicjatywa pomocy rodzinom wielopokoleniowym”
Przemysław Ziółkowski
211-229
2021-02-10
Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
Piotr Błajet, Beata Przyborowska
135-148
2016-04-30
Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu – o rezultatach projektu „Uczenie podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu”
Hanna Solarczyk-Szwec
145-153
2021-11-25
Polki emigrantki w transnarodowych sytuacjach poradniczych
Aneta Słowik
73-94
2020-03-16
Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
Zuzanna Wojciechowska
249-266
2018-07-17
Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
Alicja Jurgiel-Aleksander
75-86
2018-04-16
Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
Alicja Jurgiel-Aleksander
267-282
2017-06-19
Różnica w badaniach porównawczych na przykładzie projektu „Edukacja kulturalna dorosłych w Polsce i w Niemczech”
Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
81-95
2018-07-16
Uczący się dorosły w świetle badań. Retrospekcja
Olga Czerniawska
121-124
2018-04-16
1 - 22 z 22 elementów