Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 12 elementów.
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Golonka-Legut
101-118
2016-04-30
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Anna Golonka-Legut
331-350
2024-02-26
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
Paweł Seroka
33-56
2021-02-10
Edukacja w narracjach osób należących do pokolenia 30+ i 60+. obszary różnic
Zuzanna Wojciechowska
125-136
2020-03-16
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel - Aleksander
351-376
2024-02-26
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel-Aleksander
79-100
2016-04-30
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak-Ptak
201-214
2024-12-09
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak
301-312
2014-05-13
Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk (red.) Biografie i uczenie się, seria wydawnicza „Biografia i badanie biografii”, t. 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, ss. 219.
Izabela Symonowicz-Jabłońska
428-434
2016-04-30
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski: VIII Łódzka Konferencja Biograficzna „Biografia i badanie biografii – Biografie edukacyjne w kontekście całożyciowego uczenia się”, Uniwersytet Łódzki, 7–8.02.2014 r.
Joanna Stemlaszczyk, Wojciech Świtalski
545-546
2015-06-19
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Kobiety w sytuacji krytycznej – adult floating na scenie. Andragogiczne wątki w edukacji teatralnej
Katarzyna Maliszewska
27-40
2024-12-09
1 - 12 z 12 elementów