Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Paedagogia Christiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 55 elementów.
  • Podmiotowość w pedagogice chrześcijańskiej o inspiracji tomistycznej
    Jarosław Horowski
    63-78
    2011-11-03
  • Człowiek jako podmiot w ujęciu teologicznym
    Stanisław Zarzycki
    25-37
    2009-11-03
  • Podmiotowość – jej znaczenie i wartość w pedagogice chrześcijańskiej
    Marian Nowak
    11-23
    2009-11-03
  • Wychowanie chrześcijańskie w świetle literatury i dokumentów Kościoła u progu trzeciego tysiąclecia – perspektywy rozwojowe
    Danuta Wajsprych
    11-25
    2009-06-06
  • Chiara Lubich’s “Resurrection of Rome”. Reflections in Light of Special Psychopedagogy
    Dorota Kornas-Biela
    123-143
    2019-09-02
  • Wariacje na temat mediacji w związku z koncepcją liberal education
    Karina Kinga Kozłowska
    199-214
    2014-12-30
  • „Zmartwychwstanie Rzymu” Chiary Lubich. Refleksja w świetle psychopedagogiki specjalnej
    Dorota Kornas-Biela
    145-164
    2019-09-02
  • Integral Upbringing as the Fundamental Category of Practice and Theory of Pedagogy of Family in Christian Inspiration
    Danuta Opozda
    151-164
    2018-12-28
  • Analysis of Selected Approaches to the Integral Pedagogy in Polish Pedagogical Thought
    Lucyna Dziaczkowska
    33-51
    2018-12-28
  • Subjectivity in (of) Education. The Perspective of Gospel
    Zbigniew Marek, Anna Walulik
    11-32
    2020-01-27
  • Przebaczenie w Biblii
    Stanisław Jankowski
    29-41
    2016-06-14
  • Ideologizacja rodziny w czasopismach kobiecych w PRL. Modele propagandowe i mechanizmy przekazu
    Renata Doniec
    123-156
    2023-08-08
  • Beyond the Lonely Learner: Towards an Autoethnographic Method in Studying and Researching Religion
    Gillian Simpson
    43-62
    2020-12-28
  • Ponadczasowość myśli dydaktycznej świętego Augustyna
    Zbigniew Marek, Anna Walulik
    29-47
    2017-09-10
  • Integral Upbringing in the Perspective of Pedagogical Qualitative Research
    Magdalena Ciechowska, Anna Walulik
    85-100
    2018-12-28
  • Subjectivity Squared. On the Similarity between the Methodological Postulates of Alfred Schütz and Florian Znaniecki regarding Christian Pedagogy
    Leszek Waga
    175-193
    2020-01-27
  • Droga do wolności jako dramat. Wokół Tischnerowskiej koncepcji filozofii wolności
    Urszula Ostrowska
    11-26
    2018-07-02
  • Refleksja jako podstawa podmiotowości. Według antropologii Paula Freirego
    Hanna Kostyło
    157-170
    2018-01-15
  • Z dyskusji o istocie, potrzebie i granicach podmiotowości uczestników rzeczywistości wychowawczej
    Lucyna Dziaczkowska
    31-48
    2012-04-03
  • Poszukiwania sensu życia w rodzinie osoby doświadczającej przewlekłych chorób demencyjnych mózgu
    Karolina Kramkowska
    251-272
    2016-05-10
  • Wartość służby w wychowaniu chrześcijańskim – w świetle refleksji Jana Pawła II i Benedykta XVI
    Katarzyna Olbrycht
    89-107
    2018-01-15
  • Rozumienie i wartościowanie aktywności społecznej młodzieży – wnioski dla pracy socjalnej
    Małgorzata Słowik
    98-108
    2008-10-15
  • Rodzina w sytuacji zatrudnienia rodzica poza miejscem zamieszkania
    Aldona Molesztak
    209-236
    2016-05-10
  • Interdyscyplinarność i intradyscyplinarność w pedagogice rodziny
    Danuta Opozda
    169-182
    2015-06-12
  • Znaczenie teorii przywiązania i teorii systemowych w terapii osób wykorzystanych seksualnie
    Monika Dąbkowska
    237-253
    2017-09-10
1 - 25 z 55 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa