Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 89 elementów.
Framing Analysis – Possibilities of Use in Studies of Media Discourse on Higher Education
Aleksandra Rzyska
89-109
2023-01-31
Strona tytułowa
Przegląd Badań Edukacyjnych Educational Studies Review
1-2
2019-12-02
Preface
Violetta Kopińska
5-8
2023-12-19
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
2017-12-18
Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
Beata Borowska-Beszta
69-91
2021-12-15
Will Women Save the World? The Ecological Civic Activity of Girls and Women from Generation Z Representing ICT and STEM
Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Kozłowska
103-135
2023-12-19
Uczniowie Imigranci – wyzwanie dla narodowej edukacji w perspektywie doświadczeń z projektu ‘Portfolio of Integration’ (POI)
Wanda Baranowska, Małgorzata Kosiorek
233-248
2014-12-05
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
2022-07-31
Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
5-20
2022-09-08
Beliefs About the World and Coping Strategies in Siblings of Adults with Intellectual Disabilities: The Moderating Effect of Posttraumatic Growth
Stanisława Byra, Katarzyna Ćwirynkało
23-45
2024-01-30
Post-Accession Economic Migration of Young Adults as Element of Changing Career Patterns in Poland
Joanna Wanda Kozielska, Magdalena Piorunek
217–235
2022-07-31
Pandemic Burnout, Depression, and Anxiety Among Adolescents: A Network Analysis
Marcin Moroń, Karina Atłas
231–254
2023-01-31
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
76 - 89 z 89 elementów
<<
<
1
2
3
4