Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review

Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review

					Pokaż  Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
Spis treści
Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
Friday, Sep 9, 2022

Redakcja tematyczna tomu doc. mgr. Mariana Sirotova, PhD.

 

Korekta językowa tekstów anglojęzycznych była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Program Rozwoju Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0357/2021/1

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
5-20
PDF (English)
Personal and Social Education Carried out by Polish Primary Schools during the COVID-19 Pandemic – Two Insights into Early Childhood Education
Ewelina Zubala, Kamila Wichrowska, Paulina Marchlik
21-42
pdf (English)
Improving Vocabulary Knowledge in Primary Education: An Analysis of an Intervention Programme for Polish-Speaking Children Aged 7–9
Małgorzata Rocławska-Daniluk, Maciej Rataj, Karolina Janczukowicz, Anna Gierusz
43-65
pdf (English)
Quality of Life in Schoolchildren, Their Parents and Teachers during the COVID-19 Pandemic: Psychosomatic Health, Teachers’ and Parents’ Burnout Along with the Prevalence of Depressive and Anxiety Symptoms
Karolina Mudło-Głagolska, Paweł Larionow
67-89
pdf (English)
Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
91-119
pdf (English)
Relationships of the Big Five Personality with Self-Esteem and Emotion Understanding in Students from Visual Arts High Schools and General Education High Schools
Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz
121–152
pdf (English)
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
pdf (English)
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
pdf (English)
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
pdf (English)
Post-Accession Economic Migration of Young Adults as Element of Changing Career Patterns in Poland
Joanna Wanda Kozielska, Magdalena Piorunek
217–235
pdf (English)
Metaanalizy badań edukacyjnych
Regulating Math Anxiety and Improving Math Performance: A Review of Intervention Research
Alsu Shakmaeva
237–259
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
Barbara Muszyńska
261–280
pdf (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa