Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
Strona domowa
/
Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
/
Spis treści
Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
Ways of overcoming difficulties in working with students with depression in the opinion of Polish teachers - results of qualitative research conducted within the Heads Up project
Agnieszka Małkowska-Szkutnik, Aleksandra Berkowska , Maja Gajda, Dorota Kleszczewska , Tomasz Król
5-21
pdf (English)
Predicting Teacher Burnout in Primary School Teachers: The Roles of Self-Efficacy, Emotion Regulation, Mindfulness, and School-Related Factors
Maja Gajda, Anna Zielińska
pdf (English)
Industry Participation in Curriculum Development and in the preparation and implementation of study programs at Higher Learning Institutions in East Africa
Eliezer Niyonzima, John Michae Edoru, Wioleta Gierszewska
pdf (English)
Zdrowie społeczno-emocjonalne studentów a radzenie sobie ze stresem
Anna Gaweł, Barbara Paulina Ostafińska-Molik
59-73
pdf (English)
Organizational sources of academic burnout among teaching students- towards a sustainable fit
Teresa Chirkowska-Smolak, Żaneta Garbacik, Magdalena Piorunek, Tomasz Górecki, Violetta Drabik-Podgórna , Anna Kławsiuć-Zduńczyk
pdf (English)
Values of academic youth - a Polish-Czech-Slovakian comparative study
Katarzyna Jas-Liszok
95-122
pdf (English)
Metaanalizy badań pedagogicznych
Reforming Higher Education in Poland: Juridification and Practices of Simulation
Helena Ostrowicka, Aleksandra Rzyska
123-144
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Inwentarz Samooceny Pasji (ISP): prezentacja narzędzia i jego właściwości psychometrycznych
Stanisława Byra, Urszula Oszwa, Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik
145-164
pdf (English)
Principle-Based Concept Analysis in Social Sciences: A Practical Guide to Methodology and Applications
Kamila Kacprzak-Wachniew, Justyna Spychalska-Stasiak
165-182
pdf (English)
Psychometric properties of the Polish version of the the Social Interaction Anxiety Scale and the Social Phobia Scale
Factor structure, reliability, and validity
Barbara Ciżkowicz
183-207
pdf (English)
List of reviewers of “Educational Studies Review” in 2025
pdf (English)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski