Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 32 (2021)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 32 (2021)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 32 (2021) /
  4. Spis treści

Tom 1 Nr 32 (2021)

Spis treści

« Powrót

  • Przegląd Badań Edukacyjnych
    1-2
    PDF

Oryginalne artykuły badawcze

  • Therapy of Sensory Integration Disorders in Pre-School and Early School-Age Children (Based on the Results of Pilot Experimental Studies)
    Marzenna Zaorska
    5-21
    PDF (English)
  • Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
    Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
    23–39
    PDF (English)
  • Attitudes to Studying in Poland
    Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
    41–59
    PDF (English)
  • Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
    Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
    61–74
    PDF (English)
  • The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
    Katarzyna Piwowar-Sulej
    75–98
    PDF (English)
  • Social Order. Between Expectation and Reality
    Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
    99–120
    PDF (English)
  • Between the Holy Cross and Free Market. Addressing the Issue of Homosexuality in the Narratives of Former Students in Polish Schools
    Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki
    121–139
    PDF (English)
  • Humour Style, Identity, and Attachment Processes – An Analysis of Narratives from Nonheteronormative Parents Living in Poland
    Małgorzata Kowalska
    141–159
    PDF (English)
  • Gender-Specific Teacher Expectations and Stereotypes Observed in Interactions with Students
    Anna Malisz
    161-178
    PDF (English)
  • The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
    Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
    179–192
    PDF (English)

Metaanalizy badań pedagogicznych

  • There Is No End of Paradigms War in Social Sciences: A Meta-Analytical Approach
    Zbyszko Melosik
    193–203
    PDF (English)
  • Cross-Cultural Research: Insider/Outsider Dichotomy Reconsidered
    Agnieszka Gromkowska-Melosik
    205–214
    PDF (English)
  • Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
    Paweł Walczak
    215–228
    PDF (English)

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • The Conformist Attitudes Scale (SPK-II). Latent Structure Analysis Using the Bi-Factor Model
    Sylwia Opozda-Suder, Kinga Karteczka-Świętek, Małgorzata Michel
    229–249
    PDF (English)
  • Validation of the Short School Helplessness Scale (SBS-S)
    Barbara Ciżkowicz
    251–270
    PDF (English)
  • Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
    Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
    271–287
    PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa