Postawy studentów wobec działalności w kołach naukowych
DOI:
https://doi.org/10.12775/PBE.2013.016Słowa kluczowe
pedagogika, aktywność, koło naukowe, postawa, studentAbstrakt
W artykule prezentuję postawy studentów wobec działalności w kołach naukowych w opinii badanych wybranych losowo, a wśród nich też zaangażowanych w tę działalność. Materiał empiryczny został zebrany za pomocą metody sondażu diagnostycznego, techniki ankiety i autorskiego narzędzia, kwestionariusza ankiety dla studenta.
Bibliografia
Furmańska M. (2010), Uniwersytet wobec procesu bolońskiej modernizacji, w: A. Karpińska (red.), Edukacja w okresie przemian, Białystok, s. 36.
Soborski W. (1987), Postawy ich badanie i kształtowanie, Kraków, s. 14–15.
Pilch T. (red. nauk.) (2005), Encyklopedia Pedagogiczna XX I wieku, t. 4, Warszawa, s. 744.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 1109
Liczba cytowań: 0