Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 12 elementów.
  • The Impact of the Ways of Educational Process at University on Forming Opinions by Young People
    Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková
    9-24
    2017-02-20
  • Feminizacja zawodu nauczycielskiego – „różowe kołnierzyki” i paradoksy rynku pracy
    Agnieszka Gromkowska-Melosik
    75-90
    2018-01-29
  • Młodzi badacze o swoim doświadczeniu związanym z doskonaleniem warsztatu naukowego i pisarskiego (panel dyskusyjny)
    Maria Dudzikowa, Ewa Bochno, Przemysław P. Grzybowski, Anna Kola, Alicja Korzeniecka-Bondar, Monika Wiśniewska-Kin
    113-147
    2013-09-25
  • Criticism in Pedagogical Research – Six Bad Practices (Discussion Article)/ Krytyka w badaniach pedagogicznych – sześć niedobrych praktyk (Artykuł dyskusyjny)
    Krzysztof J. Szmidt
    221-240
    2018-11-29
  • Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
    Magdalena Szubielska
    21-44
    2018-06-30
  • Edukacja zdalna – jej obszary badawcze, postulaty i perspektywy
    Wioletta Kwiatkowska
    209-226
    2021-12-15
  • Rebellion of School-Age Youth in Poland
    Iwona Murawska
    79-87
    2020-12-30
  • Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
    Dorota Pankowska
    129-148
    2015-02-10
  • Autorytet w nauce a proces wytwarzania wiedzy
    Tomasz Leszniewski
    53-64
    2013-09-25
  • Girls and Online Civic Engagement: Why Are They Less Likely to Engage in Political Discussion and Argumentation?
    Natalia Małgorzata Walter, Agnieszka Iwanicka
    137-156
    2023-12-19
  • Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
    Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
    5-20
    2022-09-08
  • The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
    Barbara Muszyńska
    261–280
    2022-07-31
1 - 12 z 12 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa