Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Tom 45 Nr 3 (2018)
Strona domowa
/
Tom 45 Nr 3 (2018)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 45 Nr 3 (2018)
/
Spis treści
Tom 45 Nr 3 (2018)
Spis treści
« Powrót
Artykuły
OBSZARY WYKORZYSTANIA WALUT WIRTUALNYCH W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
Anna Wiśniewska
7-16
PDF
ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W KONTEKŚCIE PRZYGOTOWANIA DO PRACY W OBSZARZE RACHUNKOWOŚCI
Agnieszka Czupryńska
17-30
PDF
MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE W SEKTORZE FMCG
Bartłomiej Szczepaniak
31-41
PDF (English)
KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W OBSŁUDZE NAZIEMNEJ W PORCIE LOTNICZYM NA PRZYKŁADZIE WELCOME AIRPORT SERVICES SP. Z O.O.
Agnieszka Wilczyńska-Strawa
43-55
PDF
WOJNA O TALENTY NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO BRANŻY WODNO – KANALIZACYJNEJ. STUDIUM PRZYPADKU
Karolina Kucznik
57-64
PDF (English)
ROLA I MIEJSCE WIELKIEJ BRYTANII WŚRÓD INNOWACYJNYCH GOSPODAREK ŚWIATA
Marta Drabkowska-Skarba
65-75
PDF (English)
CZYNNIKI INNOWACYJNOŚCI W PROCESACH PERSONALNYCH NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
Teresa Myjak
77-85
PDF
WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACYJNYM W ASPEKCIE ZAGROŻEŃ EKOLOGICZNYCH
Edyta Świnarska
87-98
PDF
ZNACZENIE WIEDZY DLA GOSPODARKI W UJĘCIU MAKRO- I MIKROEKONOMICZNYM
Artur Czerwiński
99-110
PDF
MISJA I WIZJA W STRATEGIACH KONSUMENTÓW
Agnieszka Wiśniewska
111-118
PDF (English)
PROCES ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ
Szymon Cyfert, Paweł Chudziński, Sylwia Sobczak
119-130
PDF
DOBRZY ŻOŁNIERZE ORGANIZACJI – BOHATEROWIE, AKTORZY CZY OFIARY-WSPÓŁCZESNE TRENDY W BADANIACH NAD ORGANIZACYJNYMI ZACHOWANIAMI OBYWATELSKIMI
Aleksandra Spik
131-141
PDF (English)
ZNACZENIE WIEDZY DLA GOSPODARKI W UJĘCIU MAKRO- I MIKROEKONOMICZNYM
Artur Czerwiński
Marketing management in FMCG industry
Bartłomiej Łukasz Szczepaniak
KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W OBSŁUDZE NAZIEMNEJ W PORCIE LOTNICZYM NA PRZYKŁADZIE WELCOME AIRPORT SERVICES SP. Z O.O.
Agnieszka Aleksandra Wilczyńska-Strawa
Zarządzanie kapitałem ludzkim w kontekście przygotowania do pracy w obszarze rachunkowości
Agnieszka Magda Czupryńska
Obszary wykorzystania walut wirtualnych w działalności przedsiębiorstwa
Anna Maria Wiśniewska
Wojna o talenty na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego branży wodno - kanalizacyjnej. Studium przypadku.
Karolina Kucznik
INTERDYSCYPLINARNOŚC MARKETINGU W ŚWIETLE PSYCHOLOGICZNYCH ASPEKTÓW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Dominika Porowska
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski