KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W OBSŁUDZE NAZIEMNEJ W PORCIE LOTNICZYM NA PRZYKŁADZIE WELCOME AIRPORT SERVICES SP. Z O.O.
DOI:
https://doi.org/10.12775/16592Abstrakt
Prowadzenie działalności gospodarczej ukierunkowanej na osiąganie najwyższego poziomu jakości usług jest powszechne i niejednokrotnie stanowi o sukcesie lub porażce rynkowej. Dla podmiotów gospodarczych działających na rynku transportu lotniczego, jakość usług ma znaczenie szczególne, poza satysfakcją klienta, zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność. Dostępna jest obszerna literatura na temat filozofii kompleksowego zarządzania przez jakość i szczegółowy wykaz wytycznych dotyczących jej implementacji i realizacji w praktyce organizacji. W treści artykułu zaprezentowane zostały wybrane rozwiązania projakościowe w działalności agenta obsługi naziemnej WELCOME Airport Services sp. z o.o.Opublikowane
2020-02-18
Jak cytować
Wilczyńska-Strawa, Agnieszka Aleksandra. 2020. „KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ W OBSŁUDZE NAZIEMNEJ W PORCIE LOTNICZYM NA PRZYKŁADZIE WELCOME AIRPORT SERVICES SP. Z O.O”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 45 (3). https://doi.org/10.12775/16592.
Numer
Dział
Artykuły
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 0
Liczba cytowań: 0