Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 27 elementów.
  • Strategia lojalności konsumentów
    Agnieszka Wiśniewska
    39-53
    2014-12-01
  • Strategiczna Karta Wyników – narzędzie pomiarowe czy coś więcej?
    Jakub Tadych
    35-42
    2013-02-07
  • ENHANCING GENDER DIVERSITY IN FINANCIAL SERVICES SECTOR
    Joanna Korczok
    7-18
    2019-12-19
  • MISJA I WIZJA W STRATEGIACH KONSUMENTÓW
    Agnieszka Wiśniewska
    111-118
    2018-11-19
  • METHODS OF STRATEGIC ANALYSIS SUPPORTING THE ELABORATION OF COMPANY’S INNOVATION STRATEGY
    Jacek Wysocki
    73-86
    2016-02-28
  • POMIĘDZY RYWALIZACJĄ A WSPÓŁPRACĄ – STRATEGIA KOOPETYCJI W KLASTRACH ICT
    Emilia Dobrowolska
    83-100
    2015-11-15
  • PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I WDRAŻANIA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO JAKO PRZYKŁAD ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PRZEZ URZĄD MARSZAŁKOWSKI
    Jerzy Tutaj
    151-164
    2016-09-21
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji jako obszar zastosowania logistyki
    Piotr Bohdziewicz
    9-20
    2015-05-01
  • PROCES ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ
    Szymon Cyfert, Paweł Chudziński, Sylwia Sobczak
    119-130
    2018-11-29
  • SPECJALIZACJA I JEJ ZNACZENIE DLA INNOWACJI – PERSPEKTYWA HISTORYCZNA W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI STRATEGII INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI
    Svetlana Keil
    77-87
    2019-03-22
  • REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO W FIRMACH RODZINNYCH
    Mateusz Leśniewski
    7-16
    2016-09-01
  • INTERAKTYWNE CENTRA NAUKI JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGU MIEJSC NA PRZYKŁADZIE CENTRUM NAUKI KOPERNIK
    Aleksandra Ścibich-Kopiec
    7-16
    2018-12-21
  • STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH
    Joanna Piłacik
    113-122
    2016-09-21
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu w mikroprzedsiębiorstwach na przykładzie branży ośrodków szkolenia kierowców
    Bogumiła Bubiak
    43-56
    2013-02-07
  • WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
    Olaf Flak, Grzegorz Głód
    111-135
    2015-11-15
  • NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
    Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
    17-26
    2018-07-06
  • POMIAR MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH
    Mariusz Lewandowski
    115-122
    2019-04-02
  • STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
    Jacek Wysocki
    51-62
    2017-03-01
  • WSPÓŁPRACA PRZEDSIĘBIORSTW Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ NA PRZYKŁADZIE SŁUŻBY CELNEJ
    Bartosz Stelter
    33-52
    2015-11-15
  • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI
    Olga Łukasiewicz
    139-146
    2015-08-01
  • WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
    Wojciech Leoński
    127-137
    2015-08-01
  • CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY W SEKTORZE MŚP
    Agnieszka Drews
    31-45
    2015-08-01
  • MANAGING SUPPLY NETWORKS BASED ON THE SMART CITY CONCEPT – A REVIEW OF GOOD PRACTICES
    Bartłomiej Bielski, Daria Drzymała
    7-15
    2021-09-30
  • Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
    Bartosz Kożuch
    253-263
    2014-02-21
  • Lokalizacja jako czynnik wpływający na decyzje zakupowe klientów na przykładzie toruńskich hipermarketów Real i Carrefour
    Jagoda Jakubowska
    45-62
    2011-12-01
1 - 25 z 27 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa