Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Strategiczna Karta Wyników – narzędzie pomiarowe czy coś więcej?
Jakub Tadych
35-42
2013-02-07
Strategia lojalności konsumentów
Agnieszka Wiśniewska
39-53
2014-12-01
ENHANCING GENDER DIVERSITY IN FINANCIAL SERVICES SECTOR
Joanna Korczok
7-18
2019-12-19
MISJA I WIZJA W STRATEGIACH KONSUMENTÓW
Agnieszka Wiśniewska
111-118
2018-11-19
METHODS OF STRATEGIC ANALYSIS SUPPORTING THE ELABORATION OF COMPANY’S INNOVATION STRATEGY
Jacek Wysocki
73-86
2016-02-28
PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I WDRAŻANIA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO JAKO PRZYKŁAD ZARZĄDZANIA PROJEKTEM PRZEZ URZĄD MARSZAŁKOWSKI
Jerzy Tutaj
151-164
2016-09-21
POMIĘDZY RYWALIZACJĄ A WSPÓŁPRACĄ – STRATEGIA KOOPETYCJI W KLASTRACH ICT
Emilia Dobrowolska
83-100
2015-11-15
PROCES ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ
Szymon Cyfert, Paweł Chudziński, Sylwia Sobczak
119-130
2018-11-29
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji jako obszar zastosowania logistyki
Piotr Bohdziewicz
9-20
2015-05-01
INTERAKTYWNE CENTRA NAUKI JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGU MIEJSC NA PRZYKŁADZIE CENTRUM NAUKI KOPERNIK
Aleksandra Ścibich-Kopiec
7-16
2018-12-21
STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH
Joanna Piłacik
113-122
2016-09-21
REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO W FIRMACH RODZINNYCH
Mateusz Leśniewski
7-16
2016-09-01
SPECJALIZACJA I JEJ ZNACZENIE DLA INNOWACJI – PERSPEKTYWA HISTORYCZNA W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI STRATEGII INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI
Svetlana Keil
77-87
2019-03-22
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mikroprzedsiębiorstwach na przykładzie branży ośrodków szkolenia kierowców
Bogumiła Bubiak
43-56
2013-02-07
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI
Olga Łukasiewicz
139-146
2015-08-01
WORK – LIFE BALANCE JAKO PRAKTYKA KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU
Wojciech Leoński
127-137
2015-08-01
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY W SEKTORZE MŚP
Agnieszka Drews
31-45
2015-08-01
MANAGING SUPPLY NETWORKS BASED ON THE SMART CITY CONCEPT – A REVIEW OF GOOD PRACTICES
Bartłomiej Bielski, Daria Drzymała
7-15
2021-09-30
WYNIKI KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW WEDŁUG BAROMETRU BIZNESU W 2014 W POLSCE, CZECHACH I NA SŁOWACJI
Olaf Flak, Grzegorz Głód
111-135
2015-11-15
NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
17-26
2018-07-06
STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
Jacek Wysocki
51-62
2017-03-01
POMIAR MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INFORMACJĄ W PRZEDSIĘBIORSTWACH
Mariusz Lewandowski
115-122
2019-04-02
WSPÓŁPRACA PRZEDSIĘBIORSTW Z ADMINISTRACJĄ PUBLICZNĄ NA PRZYKŁADZIE SŁUŻBY CELNEJ
Bartosz Stelter
33-52
2015-11-15
Lokalizacja jako czynnik wpływający na decyzje zakupowe klientów na przykładzie toruńskich hipermarketów Real i Carrefour
Jagoda Jakubowska
45-62
2011-12-01
Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
Bartosz Kożuch
253-263
2014-02-21
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>