KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W RELACJACH INWESTORSKICH. PR A RI
DOI:
https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2015.011Słowa kluczowe
public relations, relacje inwestorskie, komunikacja marketingowa, inwestorski marketing – mixAbstrakt
Celem artykułu jest prześledzenie ewolucji miejsca i roli relacji inwestorskich w działaniach organizacji gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem procesów PR i komunikacji marketingowej. Autor przedstawił funkcje jakie pełnią relacje inwestorskie w organizacjach gospodarczych. Ponadto przeanalizowano jakie miejsce zajmują owe relacje w kontekście public relations oraz komunikacji marketingowej. Artykuł jest próbą znalezienia wzajemnych zależności łączących IR oraz PR, a także zbadania natury komunikacji marketingowej w odniesieniu do relacji inwestorskich.
Bibliografia
Davis A., (2008), Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
Dziawgo D., (2011), Relacje inwestorskie. Ewolucja – funkcjonowanie – wyzwania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Krug A.M., (2010), Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej, Wydawnictwo Poligraf, Brzezia Łąka.
Łukasik G., (2013), Relacje inwestorskie spółek kapitałowych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
Mamcarz K., (2012), Inwestorski marketing –mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
Niedziółka D. A., (2008), Relacje inwestorskie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Szymańska A., (2005) Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza UNIMEX, Wrocław.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 618
Liczba cytowań: 0