Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 20 elementów.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI – OCENA PRACOWNIKÓW. PROPOZYCJA TECHNIKI OCENY PRACOWNIKÓW OBIEKTU HOTELARSKIEGO
Anna Maria Dudoń
27-38
2017-04-24
NAKŁADY NA DZIAŁALNOŚĆ BADAWCZO-ROZWOJOWĄ W POLSCE W LATACH 2000-2012 NA TLE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Aleksandra Podwysocka
9-20
2015-08-01
OCENA ZDOLNOŚCI ORGANIZATORÓW TURYSTYKI DO KONTYNUACJI DZIAŁALNOŚCI W WARUNKACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO – W ŚWIETLE WYBRANYCH PERSPEKTYW TEORETYCZNYCH Z ZAKRESU NAUK O ZARZĄDZANIU
Marta Czupryńska
85-94
2017-04-24
Zastosowanie metody SERVPERF w ocenie jakości usług rekreacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych przez parki wodne
Anna Maria Urbaniak
55-65
2014-12-01
POMIAR I OCENA SUKCESU - MODEL DeLONE’A i McLEANA
Żaneta Magdalena Pietrzak
71-80
2016-09-01
ANALIZA EFEKTYWNOŚCI ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI NA PRZYKŁADZIE SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GPW
Paulina Śmiałek
75-85
2018-07-06
USŁUGI EKOLOGICZNE JAKO ELEMENT OCENY OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI
Aleksandra Koszarek-Cyra
39-48
2017-04-19
BUDOWANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W SKLEPACH POLSKIEJ SIECI HANDLOWEJ LEWIATAN
Rafał Pawłowski
209-219
2018-03-01
VISUAL MERCHANDISING NA PRZYKŁADZIE SIECI SKLEPÓW MOHITO
Katarzyna Liczmańska, Danuta Balcerak
141-152
2016-09-01
PROCES BUDOWY SYSTEMU OCENY PRACOWNIKÓW W PORADNI NEUROLOGICZNEJ
Łucja Waligóra
105-114
2018-06-07
Ocena zasadności wprowadzenia informacji o segmentach działalności do sprawozdawczości finansowej
Tomasz Zimnicki
163-179
2011-12-01
KLIENT WEWNĘTRZNY. IDEA CZY RZECZYWISTOŚĆ ORGANIZACYJNA W OPINII MENEDŻERÓW?
Bolesław Goranczewski
131-144
2018-01-08
DETERMINANTY SKUTECZNOŚCI KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE EKSPLOATACJI RUROCIĄGÓW NAFTOWYCH S.A. W PŁOCKU
Aleksandra Pietrzak
161-173
2017-10-12
PRACTICES OF MONITORING PERFORMANCE EFFICIENCY OF THE REGIONAL EXECUTIVE AUTHORITIES
Mikhail Ivanov
7-22
2016-06-25
ROLA I ZNACZENIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ DLA PRZEDSIĘBIORSTW Z SEKTORA MSP
Michał Jagielski
99-111
2018-08-31
AUDYT INNOWACYJNOŚCI KUJAWSKO-POMORSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
Natalia Przybylska
113-126
2015-08-01
ZNACZENIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI DLA ICH SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI NA PRZYKŁADZIE SIECI SEPHORA
Aleksandra Jarosz
59-74
2021-10-27
INWESTYCJE EKOLOGICZNE SAMORZĄDÓW GMINNYCH, JAKO ELEMENT STRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO
Sylwia Osowska
29-42
2021-12-16
BUDOWANIE WIZERUNKU MAREK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZY WYKORZYSTANIU PORTALU FACEBOOK
Olaf Sobiech
21-32
2020-12-21
DŁUGOTRWAŁE BEZROBOCIE W POLSCE W LATACH 2000-2015 NA TLE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Aleksandra Podwysocka
191-201
2017-07-04
1 - 20 z 20 elementów