Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

BUDOWANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W SKLEPACH POLSKIEJ SIECI HANDLOWEJ LEWIATAN
  • Strona domowa
  • /
  • BUDOWANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W SKLEPACH POLSKIEJ SIECI HANDLOWEJ LEWIATAN
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 44 Nr 4 (2017) /
  4. Artykuły

BUDOWANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W SKLEPACH POLSKIEJ SIECI HANDLOWEJ LEWIATAN

Autor

  • Rafał Pawłowski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.061

Słowa kluczowe

satysfakcja klientów, budowanie satysfakcji, modele satysfakcji, pomiar satysfakcji

Abstrakt

Satysfakcja klienta, utrzymanie jego zadowolenia ze świadczonej usługi jest jednym z kluczowych czynników sukcesu rynkowego przedsiębiorstw. Szczególne znaczenie
ma to w przypadku takiej sieci handlowej, jak PSH Lewiatan. Satysfakcja w każdym przypadku przyczynia się do większych zysków, lepszego postrzegania przedsiębiorstwa przez klientów, jest również jednym z warunków koniecznych do zbudowania lojalności nabywców. W obecnej sytuacji nasilonej konkurencji, klient oraz walka o niego stają się najważniejszymi celami przedsiębiorstw. Celem niniejszego artykułu jest ocena kluczowych czynników satysfakcji w Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Dla potrzeb realizacji tak postawionego celu przeprowadzono badanie ankietowe wśród klientów sieci

Bibliografia

Cygan A. (2009), Metody analizy efektów zarządzania relacjami z klientami, [w:] Zarządzanie relacjami z klientami, pod red. Wiśniewskiej A., Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, Warszawa 2009.

Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Zarządzanie wartością klienta- pomiar i strategie, Wydawnictwo POLTEXT, Warszawa 2010.

Garbarski L. (2011), Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, [w:] Marketing kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. Garbarskiego L., PWE, Warszawa.

Gazdecki M., Sznajder M. (2011), Przemiany w handlu detalicznym i konsumencka ocena punktów sprzedaży w Polsce, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Poznań.

Glabiszewski W. (2013), Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii, „Polityki Europejskie. Finanse i Marketing”, nr 9(58).

Kaczmarczyk S. (2007), Zastosowanie badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa.

Kobylińska U., Kożuch A.J., Liczmańska K., Marzec M., Swirska A. (2016), Satysfakcja obywateli i innych interesariuszy a instrumenty zarządzania w JST, Towarzystwo Naukowe Współczesnego Zarządzania, Kraków.

Konarski S., Liczmańska K. (2013), Determinanty lojalności konsumenckiej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, „Zeszyty Naukowe”, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.

Kotler Ph. (1994), Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.

Liczmańska K. (2016), Strategie marek produktowych na rynku FMCG, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń.

Liczmańska-Kopcewicz K. (2017), Uczestnictwo konsumentów w tworzeniu innowacji poprzez media społecznościowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, tom 18, zeszyt 4.

Nieżurawski L., Pawłowska B., Witkowska J. (2010), Satysfakcja klienta. Strategia – Pomiar – Zarządzanie, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń.

Pawłowska B., Witkowska J., Nieżurawski L. (2010), Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Pazio N.M. (2015), Marketing lojalności, Difin, Warszawa.

Popularny słownik języka polskiego, (2000), WILGA, Warszawa.

Sasak J., Pypłacz P. (2016), Crowdsourcing in local government units, „Hyperion International Journal of Econophysics & New Economy, Vol. 9, Issue 2.

Tomaszewski M. (2009), Techniki public relations w budowaniu lojalności klientów, [w:] Zarządzanie relacjami z klientami, (red.) A. Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa.

Wiśniewska A. (2014), Strategia lojalności konsumentów, AUNC Zarządzanie, nr 1.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2018-03-01

Jak cytować

Pawłowski, Rafał. 2018. „BUDOWANIE SATYSFAKCJI KLIENTA W SKLEPACH POLSKIEJ SIECI HANDLOWEJ LEWIATAN”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 44 (4):209-19. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.061.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 44 Nr 4 (2017)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 449
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

satysfakcja klientów, budowanie satysfakcji, modele satysfakcji, pomiar satysfakcji
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa