Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Programowa
Lista recenzentów
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 19 elementów.
Zastosowanie metody SERVPERF w ocenie jakości usług rekreacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych przez parki wodne
Anna Maria Urbaniak
55-65
2014-12-01
PODOBNE CZY RÓŻNORODNE? WPŁYW LOKALIZACJI NA MODELE BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW UZDROWISKOWYCH
Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska
115-126
2018-04-25
PODOBIEŃSTWA MIĘDZY ZACHOWANIAMI PRZYWÓDCZYMI A MOBBINGOWYMI ORAZ ICH POZAPRAWNE KONSEKWENCJE DLA PRACODAWCÓW
Tomasz Szymanski
151-160
2018-04-25
Wykorzystanie metody identyfikacji podejścia do strategii w badaniach wybranych przedsiębiorstw
Marcin Jasiński
175-188
2015-11-30
Prognozowanie metodą wyrównywania falkowego
Joanna Bruzda
77-95
2013-02-07
WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH WIELOKULTUROWYCH DOŚWIADCZENIA ZWIĄZANE Z PROJEKTEM MIĘDZYNARODOWYM ECMT +
Zuzanna Dziamska, Joanna Grzegorczyk
93-104
2018-06-07
WARTOŚCI ORGANIZACYJNE JAKO CZYNNIK SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA
Paweł Cegliński
127-138
2016-07-12
METODY UTRZYMYWANIA RELACJI KOOPERACYJNYCH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH
Michał Chomicki
9-21
2017-10-28
WAŻNIEJSZE METODY POMIARU GLOBALIZACJI I INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW
Robert Rogaczewski
59-71
2016-02-28
HAZOP JAKO METODA WSPOMAGAJĄCA ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM PROCESOWYM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Leszek Pruszkowski
7-20
2015-11-30
METODY I INSTRUMENTY ZAKAŃCZANIA RELACJI KOOPERACYJNYCH
Michał Chomicki
53-69
2016-09-01
WYBRANE PROBLEMY AUTOMATYZACJI ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Olaf Flak
187-198
2018-03-01
USŁUGI EKOLOGICZNE JAKO ELEMENT OCENY OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI
Aleksandra Koszarek-Cyra
39-48
2017-04-19
RISK MANAGEMENT ON THE EXAMPLE OF RAILWAY INFRASTRUCTURE INVESTMENTS
Tomasz Lewandrowski
7-17
2019-09-16
NOWOCZESNE METODY ŚWIADCZENIA USŁUG WODNO-KANALIZACYJNYCH WOBEC DZIAŁAŃ WYZNACZONYCH IDEĄ PODNIESIENIA JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ NA PRZYKŁADZIE BRANŻY WODNO-KANALIZACYJNEJ W MIEŚCIE RYBNIK
Józef Piotr Ober, Janusz Karwot, Aleksandra Kuzior
17-26
2018-07-06
ELEMENTY SPRAWNEGO DZIAŁANIA KADRY KIEROWNICZEJ W UKIERUNKOWYWANIU POŻĄDANYCH ZACHOWAŃ ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW
Ewelina Senczyszyn
7-17
2017-06-02
STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW W ZARZĄDZANIU WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWEM
Jacek Wysocki
51-62
2017-03-01
INNOWACJE W REKRUTACJI
Artur Wrzesiński
81-89
2016-09-21
WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Wojciech Leoński
75-85
2018-01-08
1 - 19 z 19 elementów