Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Programowa
    • Lista recenzentów
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
  • Strona domowa
  • /
  • WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 44 Nr 4 (2017) /
  4. Artykuły

WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Autor

  • Wojciech Leoński Uniwersytet Szczeciński Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji, Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw

DOI:

https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.052

Słowa kluczowe

społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia, województwo zachodniopomorskie

Abstrakt

Artykuł porusza problem związany z wpływem projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu” na wdrażanie CSR w województwie
zachodniopomorskim w Polsce. Projekt został zrealizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Pierwszaczęść artykułu dotyczy istoty koncepcji CSR, a także przedstawia główne założenia projektu. W artykule przedstawiono również poziom zainteresowania projektem wśród polskich przedsiębiorstw według poszczególnych województw. Dodatkowo przeprowadzono analizę narzędzi CSR dla wybranego beneficjenta programu w województwie zachodniopomorskim. Podjęty temat badawczy został zrealizowany za pomocą metody oceny, w tym: analizy literatury, raportów i opracowań wraz z wnioskowaniem.

Bibliografia

Beyer K., Leoński W., (2016), Reporting as an important instrument of corporate social responsibility, Journal of corporate social responsibility and leadership, volume 3, issue 2, pp. 67-77.

http://www.slowianka.com.pl/ [01.05.2017].

International Organization for Standardization, (2010), Discovering ISO 26000 http://www.iso. org/iso/discovering_iso_ 26000.pdf [28.06.2017].

Ismail M., (2009), Corporate social responibility nd its role in community development: an international perspective, The Journal of International Social Research Volume 2 / 9 Fall 2009, pp. 199-209.

Nasrullah N.M., Rahim M.M. (2014), CSR, Sustainability, Ethics & Governance, Heidelberg, New York, Dordrecht, London, Springer.

PARP (2016), Konkurs o udzielenie wsparcia ma wdrożenie CSR, http://csr.parp.gov.pl/index/index/ 2268 [01.06.2017].

PARP (2009), Najczęściej popełniane błędy przy przygotowywaniu przez przedsiębiorców wniosków o dofinansowanie projektów, http://poig.parp.gov.pl/index/index/1269 [01.06.2017].

PARP (2010), Odpowiedzialność się opłaca, czyli CSR w MŚP, Warszawa.

Rudnicka A., (2012), CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa.

Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie

Pobrania

  • PDF (English)

Opublikowane

2018-01-08

Jak cytować

Leoński, Wojciech. 2018. „WPŁYW PROJEKTU ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW POPRZEZ SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚC BIZNESU NA WDROŻENIE CSR W PRZEDSIĘBIORSTWACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO”. Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie 44 (4):75-85. https://doi.org/10.12775/AUNC_ZARZ.2017.052.
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 44 Nr 4 (2017)

Dział

Artykuły

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 170
Liczba cytowań: 0

Crossref
Scopus
Google Scholar
Europe PMC

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski

Tagi

Szukaj przy pomocy tagu:

społeczna odpowiedzialność biznesu, strategia, województwo zachodniopomorskie
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa