http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika /
  4. Spis treści

Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

Spis treści

« Powrót

OD REDAKCJI

  • Słowo od redakcji
    Lidia Wiśniewska-Nogaj
    7-8

ARTYKUŁY

  • MOJA PEDAGOGIKA – ZARYS IDEI
    Roman Szulz
    11-32
    pdf
  • MY PEDAGOGY – AN OUTLINE OF THE IDEA
    Roman Szulz
    33-53
    pdf
  • THE MISSION AND VISION OF PEDAGOGICAL SCIENCE
    Waldemar Furmanek, Renata Tomaszewska
    54-65
    pdf (English)
  • KNOWLEDGE AND EXPERIENCE DEMONSTRATED BY STUDENTS OF PEDAGOGY PROGRAMMES IN THE FIELD OF CYBER VIOLENCE AND THE MANNER OF ITS PREVENTION
    Magdalena Wędzińska
    67-100
    pdf
  • PERCEIVED DIFFICULTIES RELATED TO THE COVID-19 PANDEMIC AND RESILIENCE AMONG SCHOOL AND ACADEMIC TEACHERS IN POLAND
    Magdalena Boczkowska, Agnieszka Gabryś
    101-121
    pdf
  • CHARAKTERYSTYKA REFLEKSYJNOŚCI I INNYCH POTENCJAŁÓW EDUKACYJNYCH STUDENTÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W TUTORINGU AKADEMICKIM
    Anna Perkowska-Klejman
    123-150
    pdf
  • CZAS WOLNY W HIERARCHII WAŻNOŚCI DZIAŁAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚWIECIE ICT – OPINIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
    Eunika Baron-Polańczyk
    151-174
    pdf
  • POTRZEBA WSPARCIA POKOLENIA Z W SZKOLE I NA RYNKU PRACY W SYTUACJI PANDEMII COVID-19
    Monika Dacka
    175-198
    pdf
  • DZIECIĘCA METEOROLOGIA. EWOLUCJA SPOSOBU OCENIANIA STANU POGODY U DZIECI 6- I 9-LETNICH
    Jan Amos Jelinek
    199-217
    pdf

NOTY O AUTORACH

  • Noty o Autorach

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa