http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika

					Pokaż  Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Spis treści
Tom 44 Nr 2 (2022): Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Saturday, May 20, 2023

PEDAGOGIKA WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA

Redaktor naczelna:  Joanna Cukras-Stelągowska 

Redakcja tematyczna tomu:  Lidia Wiśniewska-Nogaj

 

Tłumaczenie na język angielski i korekta językowa tekstów anglojęzycznych były możliwe dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „ Rozwój Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0517/2021/1

Spis treści tego numeru
OD REDAKCJI
Słowo od redakcji
Lidia Wiśniewska-Nogaj
7-8
ARTYKUŁY
MOJA PEDAGOGIKA – ZARYS IDEI
Roman Szulz
11-32
pdf
MY PEDAGOGY – AN OUTLINE OF THE IDEA
Roman Szulz
33-53
pdf
THE MISSION AND VISION OF PEDAGOGICAL SCIENCE
Waldemar Furmanek, Renata Tomaszewska
54-65
pdf (English)
KNOWLEDGE AND EXPERIENCE DEMONSTRATED BY STUDENTS OF PEDAGOGY PROGRAMMES IN THE FIELD OF CYBER VIOLENCE AND THE MANNER OF ITS PREVENTION
Magdalena Wędzińska
67-100
pdf
PERCEIVED DIFFICULTIES RELATED TO THE COVID-19 PANDEMIC AND RESILIENCE AMONG SCHOOL AND ACADEMIC TEACHERS IN POLAND
Magdalena Boczkowska, Agnieszka Gabryś
101-121
pdf
CHARAKTERYSTYKA REFLEKSYJNOŚCI I INNYCH POTENCJAŁÓW EDUKACYJNYCH STUDENTÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W TUTORINGU AKADEMICKIM
Anna Perkowska-Klejman
123-150
pdf
CZAS WOLNY W HIERARCHII WAŻNOŚCI DZIAŁAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚWIECIE ICT – OPINIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
Eunika Baron-Polańczyk
151-174
pdf
POTRZEBA WSPARCIA POKOLENIA Z W SZKOLE I NA RYNKU PRACY W SYTUACJI PANDEMII COVID-19
Monika Dacka
175-198
pdf
DZIECIĘCA METEOROLOGIA. EWOLUCJA SPOSOBU OCENIANIA STANU POGODY U DZIECI 6- I 9-LETNICH
Jan Amos Jelinek
199-217
pdf
NOTY O AUTORACH
Noty o Autorach

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa