Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 2, No 25 (2017) Zmiana czy status quo? Krytyczna analiza nowych podstaw programowych do wiedzy o społeczeństwie Abstrakt  PDF
Violetta Kopińska
 
Vol 2, No 25 (2017) Zaangażowane badania jakościowe – perspektywa autobiograficzna Abstrakt  PDF
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
 
Vol 2, No 19 (2014) Polska szkoła i polski nauczyciel w procesie zmiany. Problemy i możliwości Abstrakt  PDF
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
 
Vol 2, No 23 (2016) Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego Abstrakt  PDF
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
 
Vol 2, No 21 (2015) Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę Abstrakt  PDF
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
 
Vol 2, No 21 (2015) O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością Abstrakt  PDF
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
 
Vol 1, No 20 (2015) Koncepcja / rozumienie prawa w dyskursach podręczników do wiedzy o społeczeństwie dla szkół ponadgimnazjalnych Abstrakt  PDF
Violetta Kopińska
 
1 - 7 z 7 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.



Partnerzy platformy czasopism