Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Moralne korelaty nastawień wobec pracy kandydatów na nauczycieli-wychowawców
    Iwona Jazukiewicz
    125-160
    2019-02-14
  • Wprowadzanie w świat wartości w czasach chaosu aksjonormatywnego
    Renata Królikiewicz
    67-79
    2019-02-14
  • Dietrich von Hildebrand: Konteksty pedagogiczne kategorii wartości i cnoty
    Paweł Kaźmierczak
    93-106
    2016-07-14
  • Aksjologiczne konteksty współpracy środowisk edukacyjnych w Polsce
    Ewa Pasterniak-Kobyłecka
    85-97
    2019-01-14
  • Osiąganie dojrzałości moralnej
    Zbigniew Marek
    39-56
    2016-07-14
  • Pedagogiczna antropologia jako prewencja ryzyka egzystencjalnego – krytyczne ujęcie techno-progresywnych dyskursów wokół sztucznej inteligencji i moralnego ulepszenia
    Markus Lipowicz
    73-101
    2017-05-06
  • Zastępstwo i przebaczenie w Opowieściach z Narnii
    Cintia Carreira Zafra
    81-98
    2017-11-10
  • Wychowanie moralne i religijne ubogich i sierot w Krakowskim Towarzystwie Dobroczynności w latach 1816–1918
    Ewa Barnaś-Baran
    65-85
    2016-11-04
  • Autorytet edukacji a wyzwanie wolności: od czasów starożytnych do Summerhill
    Giuseppe Mari
    57-70
    2016-07-14
  • Etyczne aspekty zawodu nauczycielskiego w twórczości pedeutologicznej Andrzeja Michała de Tchorzewskiego (1943–2024)
    Dariusz Zając
    113-130
    2024-06-24
  • Etyka a pedagogika. Myśl pedagogiczna Jacka Woronieckiego w odniesieniu do współczesnej edukacji
    Katarzyna Szymczyk
    87-104
    2022-09-26
  • Tożsamość pedagogicznej przestrzeni. Pomiędzy etosem a grą: Refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera
    Andrzej Ryk
    119-129
    2017-06-30
  • Wolność niedojrzałych? Problem wolności w procesie wychowania
    Stanisław Karol Gałkowski
    97-116
    2021-11-19
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa