Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 10 elementów.
  • Hermeneutyka procesu edukacyjnego. Bildung jako kolektywna intencjonalność
    Francesco Forlin
    41-58
    2016-04-15
  • Koncepcja rozwoju systemu profilaktyki i kształcenia specjalistów w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w Ukrainie
    Wioletta Małgorzata Junik
    19-37
    2019-09-23
  • Bezpieczeństwo w szkole w opinii uczniów i rodziców – komunikat z badań
    Edyta Laurman-Jarząbek, Eliza Mazur, Monika Szpringer
    207-240
    2015-06-03
  • Wartościowanie – tożsamość – wychowanie. Aksjologiczne aspekty przekonań w pluralistycznym społeczeństwie w ujęciu Paula Ricoeura
    Robert Grzywacz
    107-124
    2016-07-14
  • Introduction
    Władysława Szulakiewicz
    11-12
    2016-12-23
  • Kategorie otwierające na neuroróżnorodność studentów Pedagogiczne studium kontekstów edukacyjnych
    Ryszarda Cierzniewska, Dorota Podgórska-Jachnik
    15-42
    2021-12-30
  • Technologia eye-trackingowa jako art medium i narzędzie interwencji klinicznej w arteterapii dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną
    Aneta Maria Kochanowicz
    131-149
    2021-12-29
  • Rozwój indywidualny w koncepcji pedagogiki religii ks. prof. Władysława Kubika SJ
    Jarosław Charchuła
    175-192
    2025-06-27
  • Koprodukcja wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy w działaniach szkół promujących zdrowie – badanie ankietowe przekrojowe dotyczące partnerstwa w polskich szkołach podstawowych i średnich
    Grzegorz Gawron, Karina Leksy
    33-55
    2025-03-26
  • Idea „potrójnego nauczyciela” w wychowaniu do twórczego życia
    Iwona Pasławska-Smęder
    59-79
    2024-09-23
1 - 10 z 10 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa