Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Start typing
Suchen
Registrieren
Einloggen
Language
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Home
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Beitragseinreichung
Redaktion
Wissenschaftlicher Beirat
Gutachter
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Schutz personenbezogener Daten
Kontakt
Registrieren
Einloggen
Language:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Bd. 26 (2019)
Home
/
Bd. 26 (2019)
Home
/
Archiv
/
Bd. 26 (2019)
/
Table of contents
Bd. 26 (2019)
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
PDF (Język Polski)
Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
Współczesne związki intymne w sieci przeszkód i sprzeczności
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
11-32
PDF (Język Polski)
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
Przemysław Szczygieł
33-50
PDF (Język Polski)
Anatomia (fantazmatu) męskiej porażki. (nie)radzenie sobie z doświadczeniem choroby żony. Analiza narracji nieformalnego opiekuna
Edyta Zierkiewicz
51-72
PDF (Język Polski)
Polki emigrantki w transnarodowych sytuacjach poradniczych
Aneta Słowik
73-94
PDF (Język Polski)
At the intersection of development, disability and postcolonial theory. Are people with a disability marginalised among the marginalised?
Blanka Rósa
95-108
PDF (English)
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
PDF (Język Polski)
Edukacja w narracjach osób należących do pokolenia 30+ i 60+. obszary różnic
Zuzanna Wojciechowska
125-136
PDF (Język Polski)
Analizy teoretyczne i badania geragogiczne
Starzeć się to znaczy dojrzewać. Starość jako kategoria aksjologiczna w geragogice
Elżbieta Dubas
139-152
PDF (Język Polski)
Edukacja w późnej dorosłości na tle przemian w naukach społecznych
Agnieszka Kozerska
153-170
PDF (Język Polski)
Analiza recepcji teorii starzenia się w Polsce na przykładzie teorii aktywności i teorii wycofania
Marcin Muszyński
171-188
PDF (Język Polski)
Fostering creative thinking in ageing may prevent cognitive decline: selected behavioural and neural data
Emilia Leszkowicz
189-196
PDF (English)
Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
PDF (Język Polski)
Raport z realizacji projektu pt. „Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych – wspólna sprawa” (2016–2018). Wybrane propozycje środowiska osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi
Marzenna Zaorska
213-222
PDF (Język Polski)
Gotowość uczestników projektu UnI-KoMP-AS do zmian
Beata Przyborowska, Marta Piaszczyńska
223-234
PDF (Język Polski)
Aktualia i recenzje
Tytuł profesora nauk społecznych dla Elżbiety Kowalskiej-Dubas
Eleonora Sapia-Drewniak
237-239
PDF (Język Polski)
Habilitacja dr Beaty Cyboran
Dorota Gierszewski
240-242
PDF (Język Polski)
Habilitacja dr. Artura Fabisia
Katarzyna Sygulska
242-243
PDF (Język Polski)
Habilitacja dr Doroty Gierszewski
Beata Cyboran
244-245
PDF (Język Polski)
Habilitacja dr Sylwii Słowińskiej
Małgorzata Olejarz
245-246
PDF (Język Polski)
Habilitacja dr. Arkadiusza Wąsińskiego
Justyna Sztobryn-Bochomulska
246-248
PDF (Język Polski)
Z żałobnej karty: Krystyna Pleskot-Makulska (1954–2019)
Ewa Skibińska
249-253
PDF (Język Polski)
Z żałobnej karty: Helga Stock (1944–2018)
Henryk Depta, Józef Półturzycki, Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
253-255
PDF (Język Polski)
Międzynarodowa konferencja naukowa „W przestrzeni biografii. Identyfikacja doświadczeń, procesów i zmian”, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, 09–11.05.2018 r.
Aneta Słowik
256-274
PDF (Język Polski)
Europejska konferencja ePALe 2018 „Growing together: fostering an inspiring adult learning community”, Budapeszt, 15–16.10.2018 r.
Kinga Majchrzak-Ptak
275-278
PDF (Język Polski)
V jubileuszowa konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning „Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 23–24.10.2018 r.
Renata Konieczna-Woźniak
279-281
PDF (Język Polski)
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne „(nie)przewidywalna przyszłość edukacji człowieka dorosłego”, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie – Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach, Katowice,
Jerzy Semków, Henryka Radziejowska, Katarzyna Gabryś
282-284
PDF (Język Polski)
Anna Bilon, Strukturacja poradnictwa kariery w Holandii. Między specyfiką kulturową a neoliberalną zmianą, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2016
Agnieszka Skiba
285-291
PDF (Język Polski)
Zuzanna Ewa Wojciechowska, Kobiece i męskie wzory (re)konstrukcji biografii w perspektywie zmiany zawodowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2018
Monika Gromadzka
292-294
PDF (Język Polski)
Wojciech Solarz i Andrzej Sowa (red.), Zofia Solarzowa – życie spełnione, t. 3: Opinie. Wspomnienia. Artykuły, Stowarzyszenie „Promni”, Warszawa 2018
Tomasz Maliszewski
295-296
PDF (Język Polski)
Adam A. Zych (red.), Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności, t. 1–5, Stowarzyszenie Thesaurus Silesiae – Skarb Śląski, Katowice 2017
Tadeusz Aleksander
297-302
PDF (Język Polski)
Z działalności Zarządu Głównego Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2018–2019
Tomasz Maliszewski
303-309
PDF (Język Polski)
Felieton
Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018/2019)
Józef Półturzycki
313-332
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Suchen
Browse
Autor/innenverzeichnis durchblättern
Issue archive
User
User
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Remember me
Einloggen
Aktuelle Ausgabe
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Sprache
Deutsch
English
Język Polski