Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 17 elementów.
  • Przekaz kulturowy w przestrzeni publicznej na przykładzie muzeów
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    245-266
    2016-04-30
  • Anatomia (fantazmatu) męskiej porażki. (nie)radzenie sobie z doświadczeniem choroby żony. Analiza narracji nieformalnego opiekuna
    Edyta Zierkiewicz
    51-72
    2020-03-16
  • Od sporu o dwie etyki ku etyce niekonsensualnej
    Danuta Wajsprych
    67-78
    2016-04-30
  • O kondycji refleksji andragogicznej w świetle 20 tomów „Rocznika Andragogicznego”
    Hanna Solarczyk-Szwec
    63-76
    2015-06-19
  • Transnarodowe sieci poradnicze polskich emigrantów
    Aneta Słowik
    153-167
    2017-06-19
  • „Nauka i uczenie się zawsze traktowane były przeze mnie priorytetowo…” – osobiste refleksje we wspomnieniach Profesor Alicji Kargulowej
    Edyta Zierkiewicz
    21-39
    2017-06-19
  • Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    251-255
    2021-02-10
  • „Czuję się jak eksponat…” – rozmowa z Profesorem Tadeuszem Aleksandrem
    Zofia Szarota
    2018-07-16
  • O potencjale oddolnych akcji. Refleksja na kanwie książki Pawła Rudnickiego Kto, jak nie my? Wspólnota i działanie na Dworcu Głównym we Wrocławiu (marzec–kwiecień 2022)
    Przemysław Szczygieł
    215-224
    2024-12-09
  • Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    267-282
    2017-06-19
  • Trauma and “fruitfulness” of adult learning processes
    Hanna (Zielińska) Stawiarska
    11-26
    2025-06-03
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Golonka-Legut
    101-118
    2016-04-30
  • Trauma i „owocność” procesów uczenia się dorosłych
    Hanna (Zielińska) Stawiarska
    27-42
    2025-06-03
  • Muzyka popularna jako źródło refleksji nad dorosłością. Album The Dark Side of the Moon grupy Pink Floyd jako droga do (z)rozumienia istoty dorosłości i przygotowania się do niej
    Pani Joanna Anna Golonka-Legut
    133-152
    2024-12-09
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Anna Golonka-Legut
    331-350
    2024-02-26
  • Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
    Elżbieta Dubas
    309-330
    2024-02-26
  • Pedagogika i andragogika w służbie zdrowia
    Hanna Kostyło
    83-98
    2021-11-25
1 - 17 z 17 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa