Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 20 elementów.
  • Noty terenowe – status, przetwarzanie i potencjał badawczy
    Hanna Kędzierska
    335-346
    2017-06-19
  • Elderly learners in combined-age learning groups picking up on new professional skills
    Tiina Tambaum
    297-314
    2015-06-19
  • Zachowania prozdrowotne studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Wyniki badań i rekomendacje
    Żanetta Kaczmarek
    189-200
    2018-04-17
  • Etapy ewaluacji badań jakościowych – perspektywa konstruktywistyczna
    Marcin Muszyński
    187-209
    2018-07-17
  • „Be like Dj Wika?” – a word about an unexpected turn of senescence
    Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
    233-247
    2017-06-19
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    357-366
    2014-05-14
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont
    41-52
    2024-12-09
  • Krytyczna analiza dyskursu – podstawowe założenia, implikacje, zastosowanie
    Violetta Kopińska
    311-334
    2017-06-19
  • Serious leisure activities and well-being of senior citizens: Case of contract bridge
    Tihana Brkljačić, Ines Sučić, Barbara Brdovčak
    157-174
    2018-04-13
  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    2021-02-10
  • Interpretacyjna analiza fenomenologiczna. Charakterystyka podejścia i możliwości zastosowania w pedagogice/andragogice*
    Kamila Kacprzak
    283-309
    2017-06-19
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel - Aleksander
    351-376
    2024-02-26
  • Types of approaches to mindfulness in young adults. Insights from original research
    Ewa Dębska
    199-208
    2025-06-03
  • Źródła i rodzaje zmian zawodowych w biografiach młodych dorosłych
    Zuzanna Wojciechowska
    249-266
    2018-07-17
  • Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    79-100
    2016-04-30
  • Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos, Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, s. 304
    Alicja Małgorzata Kamińska
    612-614
    2015-06-19
  • Doświadczanie szoku kulturowego przez cudzoziemców i cudzoziemki w przelotnych i rutynowych kontaktach z Polkami i Polakami przedstawiane w filmach na portalu YouTube. Wideoblogi jako użyteczne medium w międzykulturowym uczeniu się dorosłych
    Sabina Wołoszyn
    127-144
    2021-11-25
  • Typy podejścia do uważności młodych dorosłych w świetle wyników badań własnych
    Ewa Dębska
    73-82
    2021-11-25
  • Edukacyjne marzenia mężczyzn – słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku
    Adrian Biela
    153-172
    2025-05-20
  • Wyzwania edukacyjne – wybrane preferencje mieszkańców obszarów wiejskich
    Marta Dobrzyniak
    119-134
    2025-05-20
1 - 20 z 20 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa