Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 12 elementów.
Fenomen długowieczności i starzenia się z perspektywy auto/biograficznej
Małgorzata Malec Rawiński
283-296
2015-06-19
O edukacji nieformalnej w polskim dyskursie andragogicznym. Przegląd konceptualizacji
Hanna Solarczyk-Szwec
9-26
2024-12-09
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
Krzysztof Pierścieniak
199-228
2024-02-26
Strategie badania praktyki przez nauczycieli akademickich jako wyraz uczenia się nieformalnego
Agnieszka Szplit
157-169
2018-07-17
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
2020-03-16
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak-Ptak
201-214
2024-12-09
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak
301-312
2014-05-13
Uczenie się w sytuacji przyjaźni w perspektywie andragogicznej
Anna Gutowska
153-170
2024-12-09
Dorota Bąk-Gajda „Nieformalne nauczanie i uczenie się w procesie diagnozy kwalifikacyjnej”
Jadwiga Bąk
521-524
2015-06-19
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
171-200
2024-12-09
Andragogika jako dyscyplina akademicka
Józef Półturzycki
65-84
2024-02-26
1 - 12 z 12 elementów