Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 14 elementów.
Implementacja koncepcji edukacji ustawicznej w polskim prawie o szkolnictwie wyższym przed rokiem 1989. Zarys problematyki
Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
301-312
2016-04-30
The Danish Folk High Schools as the Schools for Life – the history, the present and the future
Niels Carstensen, Simon Voetmann, Kathrine Røll, Jesper Villadsen
423-434
2015-06-19
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Stopińska-Pająk
289-300
2016-04-30
Działalność Iberoamerykańskiego Stowarzyszenia ds. Szkolnictwa Wyższego na Odległość (AIESAD) – zarys problematyki
Piotr Konieczny
447-456
2015-06-19
Praktyka integralna liderów oświaty. Aplikacja koncepcji Kena Wilbera
Piotr Błajet, Beata Przyborowska
135-148
2016-04-30
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Agnieszka Stopińska-Pająk
107-120
2024-02-26
Gotowość uczestników projektu UnI-KoMP-AS do zmian
Beata Przyborowska, Marta Piaszczyńska
223-234
2020-03-16
Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
481-486
2015-06-19
Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
79-98
2025-06-03
Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
99-118
2025-05-20
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
Anna Frąckowiak
293-308
2024-02-26
Dwa wymiary studiowania w opiniach studentów. Rozpoznanie zjawiska
Grażyna Szyling, Iwona Świdlińska
171-185
2018-07-17
Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-światowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, Kielce 2015, ss. 90.
Tomasz Maliszewski
450-452
2016-04-30
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
141-156
2018-07-17
1 - 14 z 14 elementów