Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Tom 26 (2019)
Strona domowa
/
Tom 26 (2019)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 26 (2019)
/
Spis treści
Tom 26 (2019)
Spis treści
« Powrót
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
PDF
Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
Współczesne związki intymne w sieci przeszkód i sprzeczności
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
11-32
PDF
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
Przemysław Szczygieł
33-50
PDF
Anatomia (fantazmatu) męskiej porażki. (nie)radzenie sobie z doświadczeniem choroby żony. Analiza narracji nieformalnego opiekuna
Edyta Zierkiewicz
51-72
PDF
Polki emigrantki w transnarodowych sytuacjach poradniczych
Aneta Słowik
73-94
PDF
Na styku rozwoju, niepełnosprawności i teorii postkolonialnej. Czy osoby niepełnosprawne są marginalizowane wśród osób marginalizowanych?
Blanka Rósa
95-108
PDF (English)
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
PDF
Edukacja w narracjach osób należących do pokolenia 30+ i 60+. obszary różnic
Zuzanna Wojciechowska
125-136
PDF
Analizy teoretyczne i badania geragogiczne
Starzeć się to znaczy dojrzewać. Starość jako kategoria aksjologiczna w geragogice
Elżbieta Dubas
139-152
PDF
Edukacja w późnej dorosłości na tle przemian w naukach społecznych
Agnieszka Kozerska
153-170
PDF
Analiza recepcji teorii starzenia się w Polsce na przykładzie teorii aktywności i teorii wycofania
Marcin Muszyński
171-188
PDF
Rozwój kreatywnego myślenia w wieku zaawansowanym w kontekście zapobiegania upośledzeniu funkcji poznawczych związanych z wiekiem: wybrane dane behawioralne i neuronalne
Emilia Leszkowicz
189-196
PDF (English)
Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
PDF
Raport z realizacji projektu pt. „Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych – wspólna sprawa” (2016–2018). Wybrane propozycje środowiska osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi
Marzenna Zaorska
213-222
PDF
Gotowość uczestników projektu UnI-KoMP-AS do zmian
Beata Przyborowska, Marta Piaszczyńska
223-234
PDF
Aktualia i recenzje
Tytuł profesora nauk społecznych dla Elżbiety Kowalskiej-Dubas
Eleonora Sapia-Drewniak
237-239
PDF
Habilitacja dr Beaty Cyboran
Dorota Gierszewski
240-242
PDF
Habilitacja dr. Artura Fabisia
Katarzyna Sygulska
242-243
PDF
Habilitacja dr Doroty Gierszewski
Beata Cyboran
244-245
PDF
Habilitacja dr Sylwii Słowińskiej
Małgorzata Olejarz
245-246
PDF
Habilitacja dr. Arkadiusza Wąsińskiego
Justyna Sztobryn-Bochomulska
246-248
PDF
Z żałobnej karty: Krystyna Pleskot-Makulska (1954–2019)
Ewa Skibińska
249-253
PDF
Z żałobnej karty: Helga Stock (1944–2018)
Henryk Depta, Józef Półturzycki, Sylwia Słowińska, Hanna Solarczyk-Szwec
253-255
PDF
Międzynarodowa konferencja naukowa „W przestrzeni biografii. Identyfikacja doświadczeń, procesów i zmian”, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, 09–11.05.2018 r.
Aneta Słowik
256-274
PDF
Europejska konferencja ePALe 2018 „Growing together: fostering an inspiring adult learning community”, Budapeszt, 15–16.10.2018 r.
Kinga Majchrzak-Ptak
275-278
PDF
V jubileuszowa konferencja z cyklu Poznańskie Forum Dyskusyjne Lifelong Learning „Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych”, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 23–24.10.2018 r.
Renata Konieczna-Woźniak
279-281
PDF
Ogólnopolskie Seminarium Naukowe Jesienne Spotkania Andragogiczne „(nie)przewidywalna przyszłość edukacji człowieka dorosłego”, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie – Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach, Katowice,
Jerzy Semków, Henryka Radziejowska, Katarzyna Gabryś
282-284
PDF
Anna Bilon, Strukturacja poradnictwa kariery w Holandii. Między specyfiką kulturową a neoliberalną zmianą, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2016
Agnieszka Skiba
285-291
PDF
Zuzanna Ewa Wojciechowska, Kobiece i męskie wzory (re)konstrukcji biografii w perspektywie zmiany zawodowej, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2018
Monika Gromadzka
292-294
PDF
Wojciech Solarz i Andrzej Sowa (red.), Zofia Solarzowa – życie spełnione, t. 3: Opinie. Wspomnienia. Artykuły, Stowarzyszenie „Promni”, Warszawa 2018
Tomasz Maliszewski
295-296
PDF
Adam A. Zych (red.), Encyklopedia starości, starzenia się i niepełnosprawności, t. 1–5, Stowarzyszenie Thesaurus Silesiae – Skarb Śląski, Katowice 2017
Tadeusz Aleksander
297-302
PDF
Z działalności Zarządu Głównego Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2018–2019
Tomasz Maliszewski
303-309
PDF
Felieton
Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018/2019)
Józef Półturzycki
313-332
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
Deutsch
English
Język Polski