Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
Strona domowa
/
Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
/
Spis treści
Tom 1 Nr 36 (2022): Educational Studies Review
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
5-20
PDF (English)
Personal and Social Education Carried out by Polish Primary Schools during the COVID-19 Pandemic – Two Insights into Early Childhood Education
Ewelina Zubala, Kamila Wichrowska, Paulina Marchlik
21-42
pdf (English)
Improving Vocabulary Knowledge in Primary Education: An Analysis of an Intervention Programme for Polish-Speaking Children Aged 7–9
Małgorzata Rocławska-Daniluk, Maciej Rataj, Karolina Janczukowicz, Anna Gierusz
43-65
pdf (English)
Quality of Life in Schoolchildren, Their Parents and Teachers during the COVID-19 Pandemic: Psychosomatic Health, Teachers’ and Parents’ Burnout Along with the Prevalence of Depressive and Anxiety Symptoms
Karolina Mudło-Głagolska, Paweł Larionow
67-89
pdf (English)
Time Perspective and Experience of Depression, Stress, and Loneliness Among Adolescents in Youth Educational Centres
Anna Dąbrowska, Joanna Marek-Banach, Philip Zimbardo, Agata Łopatkiewicz, Ewa Wysocka
91-119
pdf (English)
Relationships of the Big Five Personality with Self-Esteem and Emotion Understanding in Students from Visual Arts High Schools and General Education High Schools
Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz
121–152
pdf (English)
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
pdf (English)
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
pdf (English)
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
pdf (English)
Post-Accession Economic Migration of Young Adults as Element of Changing Career Patterns in Poland
Joanna Wanda Kozielska, Magdalena Piorunek
217–235
pdf (English)
Metaanalizy badań edukacyjnych
Regulating Math Anxiety and Improving Math Performance: A Review of Intervention Research
Alsu Shakmaeva
237–259
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
Barbara Muszyńska
261–280
pdf (English)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski