Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review)

Search
  • Home
  • /
  • Search
  1. Home /
  2. Search

Search

Advanced filters
Published After
Published Before

Search Results

Found 9 items.
  • Appraisal of Disability – Conceptualizations and Measurement Attempts
    Stanisława Byra
    173-194
    2018-06-30
  • Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
    Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
    271–287
    2021-06-25
  • Kwestionariusz Bezwarunkowej Samoakceptacji (USAQ-PL)
    Dagna Kocur, Magdalena Zadworna, Magdalena Sitko-Dominik, Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Anna Piekacz
    2025-11-14
  • Skala współczucia dla Innych(CS-R-PL)
    Małgorzata Joanna Fopka-Kowalczyk, Maria Flakus, Dagna Kocur
    2023-01-30
  • Polish Adaptation and Psychometric Evaluation of the Reflective Practice Questionnaire: Teachers and Pedagogues Version
    Zuzanna Sury
    201-230
    2025-08-15
  • SKALA DOBROSTANU UCZNIA (SDU) – polska adaptacja The Student Well-Being Teacher-Report Scale (SWTRS) A. J. Robersona i T. L. Renshaw
    Stanisława Byra, Ewa Domagała-Zyśk, Zenon Gajdzica, Beata Jachimczak, Radosław Piotrowicz, Edyta Widawska
    2025-10-15
  • Mental Resilience of Polish Adolescents During the COVID-19 Pandemic in 2021
    Urszula Oszwa
    255–273
    2023-01-31
  • 								Cover Image
    Skala Współczucia dla Samego Siebie (SCS-PL)
    Dagna Kocur, Maria Flakus, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
    2022-11-10
  • How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
    Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
    199–215
    2022-07-31
1 - 9 of 9 items
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop