Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Activity Models in Late Adulthood. Educational Context
    Agnieszka Kozerska
    187-207
    2020-12-30
  • The Experience of Familiarness and Intimacy of People Living in Cohabitation
    Monika Błendowska
    97-117
    2018-11-29
  • In Search of School’s Sausative Power. Review of Research and Effective School Models
    Inetta Nowosad, Joanna Łukasik
    177–192
    2020-06-30
  • Theoretical Foundations and Management Models in Education as a Response to Risk and Uncertainty. Meta-Analysis of the Effectiveness of Education Management Models
    Inetta Nowosad, Anna Danuta Weissbrot-Koziarska
    231-251
    2023-08-31
  • Zagrożenia pomiaru cech niejednorodnych i cech rozmytych w badaniach nad edukacją
    Sławomir Pasikowski
    209-221
    2017-12-18
  • ABAS-3 and the PAC-1 in the Study of Adaptive Behaviour of Children and Adolescents with Deeper Intellectual Disabilities
    Janusz Kirenko, Anna Prokopiak
    43-60
    2020-12-30
  • Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
    Barbara Ciżkowicz
    79-100
    2017-12-18
  • Interpretations of the New Quality of Teacher Training in Polish Public Institutes of Higher Education in the Context of a Universal Model of Quality
    Ariadna Strugielska
    193–209
    2020-06-30
  • Loneliness, Metaperception and Peer Network Position Among Early Adolescents
    Grzegorz Humenny, Paweł Grygiel, Roman Józef Dolata
    27-43
    2020-06-30
  • Does the Use of Electronic Gradebooks Affect Schooling Outcomes? A Study in Polish Primary Schools
    Aleksandra Jasińska-Maciążek
    45-64
    2020-06-30
  • Media Representations of Speech Disorders in Characters from Selected Films for Children
    Paulina Łangowska
    71-86
    2024-02-17
  • Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
    Beata Borowska-Beszta
    69-91
    2021-12-15
  • The functioning of romantic love myths as an interpretive framework for young girls' experiences of romantic relationships: An Interpretative Phenomenological Analysis
    Kamila Kacprzak-Wachniew, Justyna Spychalska-Stasiak
    79-101
    2024-09-24
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa