Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Français (France)
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Français (France)
  • Język Polski

Klio - Czasopismo Poświęcone Dziejom Polski i Powszechnym

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 111 elementów.
  • Public history, czyli historia w przestrzeni publicznej
    Joanna Wojdon
    25-41
    2016-02-04
  • Problems of school history teaching in the current education system of the Czech Republic
    Denisa Labischová, Blažena Gracová
    63-85
    2016-02-04
  • Współczesne podręczniki historii – uwagi o kryteriach oceniania
    Grażyna Okła
    93-106
    2012-04-26
  • Od podręcznika drukowanego do elektronicznego. Koncepcja dydaktyczna szkolnego podręcznika historii w Polsce i próby jej modernizacji w drugiej połowie XX i na początku XXI wieku
    Danuta Konieczka-Śliwińska
    77-92
    2012-04-26
  • Prof. Maria Jaczynowska – wybitna badaczka świata starożytnego
    Szymon Olszaniec, Przemysław Wojciechowski, Marcin Pawlak
    3-18
    2015-02-12
  • Podręczniki do historii – 50 lat zmian
    Anna Glimos-Nadgórska
    3-30
    2012-04-26
  • Gorący polityczny grudzień 1922 roku we współczesnej edukacji historycznej. Casus szkolnych podręczników do nauczania historii
    Marek Białokur
    107-141
    2012-04-26
  • The Physics of History Braudel and the concept of event
    Tomasz Falkowski
    31-64
    2020-11-19
  • Obrazy Galicji w szkolnych podręcznikach historii do szkół średnich od końca XIX wieku do upadku PRL-u: przyczynek do polityki historycznej
    Mariusz Menz
    75-120
    2017-03-26
  • Kleopatra i podstępny Eros. O problemach współczesnych historyków z antyczną miłością
    Lucyna Kostuch
    3-18
    2014-10-24
  • Obraz historii Polski w narracjach dolnośląskich maturzystów
    Agnieszka Fic, Joanna Wojdon
    13-29
    2017-12-29
  • Rekonstrukcja historyczna wydarzeń pierwszej wojny światowej. Refleksje naukowo-dydaktyczne
    Jan Chańko, Jolanta A. Daszyńska
    101-116
    2016-02-04
  • The anatomical-surgical and engraving instruments of the Danzig physician Christoph Gottwald
    Katarzyna Pękacka-Falkowska
    279-306
    2020-11-26
  • Mikołaj Kopernik we współczesnych podręcznikach historii. Polsko-niemiecki dwugłos edukacyjny
    Izabela Lewandowska, Stephanie Zloch
    63-92
    2025-01-30
  • What is new in Polish historiography?
    Rafał Stobiecki
    7-30
    2020-11-26
  • Programy kształcenia historyków w świetle Krajowych Ram Kwalifikacji
    Marek Wilczyński, Stanisław Roszak
    31-55
    2012-04-26
  • Kinematografia PRL w perspektywie historii politycznej Kilka uwag metodologicznych
    Piotr Witek
    2024-03-15
  • A few remarks on the evolution of the manuscript tradition related to the epitome of Theodore Lector’s Church history
    Rafał Kosiński
    5-24
    2022-04-07
  • „Jahresberichten” jako źródło do historii edukacji (na przykładzie sprawozdań wschodniopruskich szkół średnich z XIX wieku)
    Tomasz Chrzanowski
    77-94
    2011-03-31
  • Tradycja jako znak rozumienia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości Hiszpanii. Uwagi na marginesie książki Gonzalo Rodrígueza Garcíi
    Filip Kubiaczyk
    215-242
    2023-11-24
  • Pułapka szkolnej oczywistości. Kultura jedzenia w polskiej edukacji historycznej po 1945 r. The trap of clichés. Dining etiquette in Polish historical education after 1945
    Danuta Konieczka-Śliwińska, Stanisław Roszak
    133-155
    2023-02-15
  • Manor estates in the context of changes in the economic situation of Poland in the 14th–17th centuries
    Jan Wroniszewski, Krzysztof Mikulski
    137-154
    2020-11-26
  • Edukacja na temat powstań śląskich i plebiscytu 1919–1921 jako przykład kształcenia w oparciu o dyskurs równoległych przekazów
    Maciej Fic
    57-74
    2017-03-26
  • Peter N. Stearns, "World History [...]" i Laura Di Fiore, Marco Meriggi, "World History [...]"
    Piotr Chmiel
    149-153
    2011-09-30
  • History, membership and activity of the Roman collegia dendrophorum. Outline of the problem.
    Przemysław Wojciechowski
    3-17
    2023-07-21
1 - 25 z 111 elementów 1 2 3 4 5 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa