Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Start typing
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Головна
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Зареєструватися
Увійти
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Том 82 № 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Головна
/
Том 82 № 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Головна
/
Архіви
/
Том 82 № 1 (2020): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Том 82 № 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Stopińska-Pająk
11-12
PDF (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Od dyscyplinarności do transdyscyplinarności – wybrane implikacje wytwarzania wiedzy o starości i starzeniu się
Marcin Muszyński
13-30
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Miejsca i przestrzenie sprzyjające inkluzji i partycypacji społecznej w starości. Propozycja gospodarstw opiekuńczych
Renata Konieczna-Woźniak
31-46
PDF (Język Polski)
Specyfika uczenia się w starości jako spełnienie marzeń i dbanie o zdrowie: w Polsce i za granicą..
Krystyna Kacprowska
47-60
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
(Nie)równy podział w domu? Kobiece role w narracjach mężczyzn przymusowo przebywających w domu podczas stanu epidemii – ujęcie andragogiczne
Zuzanna Wojciechowska
61-81
PDF (Język Polski)
Między pracą zawodową a edukacją dzieci – sytuacja zawodowa rodziców edukujących domowo
Magdalena Giercarz-Borkowska
83-97
PDF (Język Polski)
Uczenie się w czasie pandemii – obszary trudności i próby optymalizacji procesu na podstawie autorefleksji studentów
Violetta Rodek
99-112
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Analiza zachowań zdrowotnych aktywnych zawodowo kobiet a potrzeba działań edukacyjnych
Alina Dworak, Marianna Dąbrowska-Wnuk
113-129
PDF (Język Polski)
Radzenie sobie ze stresem i z tremą wśród studentów wybranych kierunków artystycznych – rola zasobów osobistych
Anna Lubrańska, Judyta Noremberg
131-147
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Пошук
Browse
Перегляд списку авторів
Issue archive
User
User
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Remember me
Увійти
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Мова
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська