Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Start typing
Hledání
Registrace
Přihlášení
Language
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Menu
Domů
Aktuální
Archivy
Oznámení
Podrobnosti
O časopise
Příspěvky
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Language:
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська
Edukacja Dorosłych
Vol 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Vol 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Domů
/
Archivy
/
Vol 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
/
Table of contents
Vol 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Agnieszka Stopińska-Pająk
11-12
PDF (Język Polski)
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Od dyscyplinarności do transdyscyplinarności – wybrane implikacje wytwarzania wiedzy o starości i starzeniu się
Marcin Muszyński
13-30
PDF (Język Polski)
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Miejsca i przestrzenie sprzyjające inkluzji i partycypacji społecznej w starości. Propozycja gospodarstw opiekuńczych
Renata Konieczna-Woźniak
31-46
PDF (Język Polski)
Specyfika uczenia się w starości jako spełnienie marzeń i dbanie o zdrowie: w Polsce i za granicą..
Krystyna Kacprowska
47-60
PDF (Język Polski)
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
(Nie)równy podział w domu? Kobiece role w narracjach mężczyzn przymusowo przebywających w domu podczas stanu epidemii – ujęcie andragogiczne
Zuzanna Wojciechowska
61-81
PDF (Język Polski)
Między pracą zawodową a edukacją dzieci – sytuacja zawodowa rodziców edukujących domowo
Magdalena Giercarz-Borkowska
83-97
PDF (Język Polski)
Uczenie się w czasie pandemii – obszary trudności i próby optymalizacji procesu na podstawie autorefleksji studentów
Violetta Rodek
99-112
PDF (Język Polski)
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Analiza zachowań zdrowotnych aktywnych zawodowo kobiet a potrzeba działań edukacyjnych
Alina Dworak, Marianna Dąbrowska-Wnuk
113-129
PDF (Język Polski)
Radzenie sobie ze stresem i z tremą wśród studentów wybranych kierunków artystycznych – rola zasobów osobistych
Anna Lubrańska, Judyta Noremberg
131-147
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Hledání
Browse
Procházet index autorů
Issue archive
User
User
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Remember me
Přihlášení
Aktuální číslo
Informace
Pro čtenáře
Pro autory
Pro knihovníky
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Jazyk
Čeština
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Hrvatski
Italiano
Język Polski
Srpski
Українська