Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  • S'inscrire
  • Se connecter
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Vol. 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
  • Accueil
  • /
  • Vol. 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych /
  4. Table of contents

Vol. 82 No 1 (2020): Edukacja Dorosłych

Table of contents

« Back

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    11-12
    PDF (Język Polski)

STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Od dyscyplinarności do transdyscyplinarności – wybrane implikacje wytwarzania wiedzy o starości i starzeniu się
    Marcin Muszyński
    13-30
    PDF (Język Polski)

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Miejsca i przestrzenie sprzyjające inkluzji i partycypacji społecznej w starości. Propozycja gospodarstw opiekuńczych
    Renata Konieczna-Woźniak
    31-46
    PDF (Język Polski)
  • Specyfika uczenia się w starości jako spełnienie marzeń i dbanie o zdrowie: w Polsce i za granicą..
    Krystyna Kacprowska
    47-60
    PDF (Język Polski)

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • (Nie)równy podział w domu? Kobiece role w narracjach mężczyzn przymusowo przebywających w domu podczas stanu epidemii – ujęcie andragogiczne
    Zuzanna Wojciechowska
    61-81
    PDF (Język Polski)
  • Między pracą zawodową a edukacją dzieci – sytuacja zawodowa rodziców edukujących domowo
    Magdalena Giercarz-Borkowska
    83-97
    PDF (Język Polski)
  • Uczenie się w czasie pandemii – obszary trudności i próby optymalizacji procesu na podstawie autorefleksji studentów
    Violetta Rodek
    99-112
    PDF (Język Polski)

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Analiza zachowań zdrowotnych aktywnych zawodowo kobiet a potrzeba działań edukacyjnych
    Alina Dworak, Marianna Dąbrowska-Wnuk
    113-129
    PDF (Język Polski)
  • Radzenie sobie ze stresem i z tremą wśród studentów wybranych kierunków artystycznych – rola zasobów osobistych
    Anna Lubrańska, Judyta Noremberg
    131-147
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Explorer l'Index des auteurs
  • Issue archive

User

User

Numéro courant

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informations

  • Pour les lecteurs
  • Pour les auteurs
  • Pour les bibliothécaires

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Langue

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Haut

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop